Gonna love you, as you are...

...Gonna love you, you're a superstar. Tämä viikko on mennyt sairaslomalla, josta jo aikaisemmassa postauksessa kerroin. Maanantain olin koulussa ja tuona päivän aikana sain hoidettua kaiken tärkeän. Näyttösuunnitelman, tehtävien viimeistelyt, portfolion kasaamisen jne.. Alkuviikosta mietin myös miten ihanaa on kun selkä alkaa olemaan parempi, mutta just dream about it. Joku saatanan kusipää on vetäny pillurallia tuossa pihalla ja kävelykadulla  yön aikana. Minä sitten menen koirien kanssa lenkille ja vedän perseelteni siihen huolellisesti liukastettuun lumijääseokseen.. Siinä mä sit kökötin noin 5-10min ennen kuin kivulta pystyin nousemaan ylös ja menemään takaisin sisälle sellaista 100m tunnissa vauhtia ja kipulääkkeitä naamaan. Siinä sitten oltiin koko päivä sängyssä ja lenkittelin tuskissani koiria juuri sen verran kuin oli pakko. Levolla ja lääkkeillä kipu lievitti onneksi siedettäväksi. Vähän takapakkia parantumiseen, mutta eiköhän tämä tästä ala taas paranemaan päin.

Olen mä kyllä muutakin kuin vain kotona makoillut. On tultu kaikessa rauhassa aloiteltua joulusiivousta, osteltu uusia sisustustarvikkeita kuten verhoja, päiväpeittoja, koriste-esineitä ym..., käyty kavereiden kanssa parilla siiderillä, treffattu Tuiskun ja Mentun kanssa Tuiskun veljeä Minskiä koirapuistossa sekä käyty katsomassa Nälkäpeli Matkijanärhi osa 1, joka oli todella mahtava leffa. Rakastan Nälkäpeli elokuvasarjaa. Yltää ehdottomasti samalle tasolle Harry Potter leffojen kanssa. Tämä leffa on ihan erilainen aikaisimpiin verrattuna, mutta tätä ei kannata jättää missään nimessä välistä.

Huomenna olisikin sitten ystäväni Mirkan pikkujoulut, jotka avaavatkin tämän vuoden pikkujoulukauteni. Huomisen biletysasuni on peräisin www.bisters.fi:ltä. Kyseisellä sivulta löytyy pikkujouluvaatteet ikään, sukupuoleen tai tyyliin katsomatta. Bisters on todella monipuolinen verkkokauppa ja siitä asti kun se avattiin, olen ollut ihan myyty heidän valikoimaansa. Parasta kaiken lisäksi on mitä loistavin hinta-laatusuhde. Katselin pikkujouluvaatteiden lisäksi talvivaatetusta tuolta ja tilaukseen pistin muun muassa ihanan valkoisen turkisliivin, joka tietenkin on 100% keinoturkista. Minä nimittäin vastustan eläinten käyttöä vaatetuksessa. Koodilla JOULU ilmaiset toimituskulut tämän vuoden loppuun asti!

Niin ja ensi viikon keskiviikkona minusta on juttua lehdissä. Tällä kertaa annoin haastattelun Imatralaiselle ja Lappeenrantalaiselle. Muistakaahan lukaista juttu sitten läpi. Eli ensi keskiviikon painos.

http://www.bisters.fi/

Kommentit

  1. On kyllä ihan tappo liukasta ulkona. Äiti vetäs lipat niin pahasti että sen olkapää piti leikata ja nyt se on 5kk sairaslomalla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi nyt käy päivittäin nuo hiekoittajat. Vähän turvallisempaa =)

      Poista
  2. Pst. Se lehti on Lappeenrannan Uutiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina luullu et se on Lappeenrantalainen :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?