Rintojen raatelua Pokemon ragella!

Sitä olisi huomenna luvassa kun istuudun ''pitkästä aikaa'' luottotatuoijani Minnan penkkiin hakattavaksi. Haluan pitää taukoa hiukan käden jatkamisesta ja laitetaankin rintaani mukavan kokoinen kuva. Täytyy käydä apteekista ostamassa pari purkki puudutusainetta. Minulla ei nimittäin tuossa rinnan kohdalla ole kuin luuta ja nahkaa, joten huomenna kärsitään kauneuden tähden. Vielä ei tosin ole mitään hajua mitä tulee, mutta eiköhä se selviä kun ruvetaan ahertamaan. Minulle kun on varattu koko ilta aikaa. Hiusremonttiakin on tulossa lähiaikoina. Sivukalju sekä pidennykset tekevät paluun päähäni. Tosin ajattelin laittavani ensiksi koko hiuksiin pidennyksen ja sitten vasta jos ei miellytä, niin vetäisen toisen puolen kaljuksi. Tällä kertaa liimapidennysten sijaan testaan teippipidennyksiä.

Pokemo rage Pokemon Crystal pelin kanssa ei muutes ole mukavaa ollenkaan. Olin pelannut sitä onneissani useamman tunnin ajan ja sitten se tapahtui. Tuli ilmoitus selaimen kaatumisesta ja selain meni kiinni. Enhän mä tietenkään ollut mitään välitallennusta tehnyt ja sinne ne kaikki levellit, napatut pokemonit, rahat ja kaikki meni. Meinasi kyllä läppäri lentää seinään, mutta sen sijasta vetelin useamman hermoröökin ja olin saakelin vihainen. Minulle kun soitti, niin ei kovin iloista tervehdystä saanut. Hermot kun oli taltutettu olin tuhma ja huijauskoodien avulla laitoin pelini samaan kohtaan missä olinkin. En nyt herranjumala rupea toistamiseen samoja kohtia vetämään. Loppujen lopuksi kaikki hyvin siis. Seuraava kuva on sitten kaikille, jotka ovat aikeissa tulla jotain lässyttämään tatuoinneista.




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?