Princess deittailee! #viski

Alkoi pimeä syksy masentamaan (viski), joten päätin keksiä itselleni pientä tekemistä (vodka). Metsästänkin nyt itselleni uutta miestä ja tällä kertaa paikkakunnan täytyy olla Lappeenranta (Happy Joe Dry Apple Cider). Tällä hetkellä onkin muutamia vaihtoehtoja, joiden kanssa olen käynyt treffeillä. Tänään esimerkiksi oli erään ulkomaalaisen kanssa (Crowmoor) lounastreffeillä ja iltapäivstä tapasin erään suomalaisen ehdokkaan. Kiirettä siis pitää. Pakko sanoa, että kyllä tuo ulkomaalanen on ihan 100-0 johdossa noista kotimaisista kanditaateista tällä hetkellä. (Moët & Chandon) Melko mielenkiintoisesti siis on pieni lomani alkanut. (De Kuyper Sour Apple) Vituttaako ketään muuta tuo saatanan alkoholilaki uudistus? Kielletään vittu kaikki T: Päivi Räsänen



Minulla on siis on nyt pieni neljän päivän syysloma, ennen kuin aloitan viimeisen työssäoppimiseni. Loman alkamisen kunniaksi käväisin kaupassa hakemassa ''hiukan'' herkkuja. Konvehtirasian, jäätelöä ja irtokarkkeja. Piti alunperin ostaa vain jäätelöä ja irtokarkkeja, mutta kun se jouluhylly on tehnyt paluun, niin pakko oli ostaa tämän vuoden ensimmäinen konvehtirasia. Huomenna ihana Krista tulee luokseni viettämään Lappeenranta viikonloppua ja meillä onkin paljon suunnitelmia. Kristan olettekin törmänneet useassa postauksessa, joista viimeisimpänä Helsinki Pride 2014- postauksessa. Ihana viikonloppu tulossa. Leffailtaa, GM:n uudistuksen katsastaminen, hyvää ruokaa ja vaikka mitä.


Kommentit

  1. Siis pöh! Mä sain jostain sen käsityksen että olisit tulossa viikonloppuna keikalle Turkuun. Oon vissiin ymmärtänyt jotain väärin:-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olet :/
      Ilmotan aina blogissani kun olen keikalle lähdössä =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?