Inspiraatio huipussaan!

Mulla on isnpiraatiot ihan huipussaan tuon uuden asunnon kanssa. Olen kerännyt pientä portfoliota asunnon sisustamista varten ja pintaremonttia varten. Siellä on siniset seinät, niin sain vuokranantajalta luvan tehdä pintaremonttia asuntoon. Itse ei tarvikkeita tarvitse kustanaa, mutta työ pitää tehdä itse. Lisäksi olen selaillut erilaisia kangasvaihtoehtoja sisustukseen, eri tyylisiä koriste-esineitä, petivaatteita, mattoja sekä sisustukseen tarkoitettuja kontaktimuoveja, jotka ovat tällä hetkellä suuri hitti sisustamisessa. Ne ei myöskään ole kauhean kalliita. Joku 15-20e per rulla ja kuvioita sekä värejä on satoja. Keittiöön hommaan lasivitriinin, josta tulee baarikaappi. Ihanaa kun on kunnollinen keittiö. Tähän mennessä minulla on aina ollut pelkästään pikkuinen keittokomero.







Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?