Heipparallaa hiilariton ja paljon muuta!

Ei enää koskaan vähähiilarista minulla, enkä sitä voi suositella. Ensimmäiset päivät menivät tosi hyvin, olo oli kevyt ja nälkä pysyi kurissa. Ensimmäinen viikko kun alkoi olla lopuillaan alkoi päänsärky, todella heikko olo, nälkä oli koko ajan ym... Puolitoista päivää tuota oloa katselin, jonka jälkeen söin kunnon annoksen perunamuussia, kasvispihvejä sekä pari palaa ruisleipää. Sen jälkeen olo helpoittui, päänsärky oli tiessään ja nälkäkin lähti kertaheitolla. Mä kuuntelen omaa kehoani, enkä ole millään kuurilla jos keho ilmoittaa, ettei kaikki ole kohdallaan.

Viikonloppuna päätin sortua biletyksen ihmeelliseen maailmaan. Perjantaina Giggling Marliniin, jossa tein suuren virheen. En ole syönyt paljoa rasvaa ja hiilarit olleet melkein viikon minimissä ja menin juomaan tequilaa. No eihän mulla ollut mitään alkoholia hidastavia aineita syötynä paljon mitään ja päähänhän se saakelin tequila kihahti nollasta sataan ja olin aivan liian humalassa menettäen muistinkin loppuillasta. Jos lähtee baariin, niin sitä ennen kannattaa syödä kunnon tukeva ateria, kuten normaalisti aina teen. Esimerkiksi kunnon annos ihanaa lasagnettea toimii todella hyvin.

Lauantaina ei kuitenkaan mitään pahaa krapulaa ollut ja heräilin jo aamusta koirien pommittaessa mua ulos. Tosin kyllä mä olisin ennemmin sängyssä pötkötellyt läpärin kanssa kuin mennyt hämärään ja sateiseen aamuun lenkkeilemään. Mä oon muutes miettinyt, että kuinkohan moni pitää mua hulluna kun olen koirien kanssa lenkillä. Mulla nimittäin on tapana jutella koirille lähes koko lenkkien ajan ja välillä laulelen niille mitä oudompia lauluja ''Pikku pikku Tuisku hyppäs vetehen, tuli aalto hurja pikku Tuiskun vei, aurinko armas kuivas Tuiskukan, pikku pikku Tuisku polskii uudestaan.'' Mä oon vaan sitä mieltä, että mitä enemmän koirille juttelee ja laulelee, niin sitä viisammiksi ne tulee. Sama pätee kaikkia eläimiä. Myös Tuisku ja Mentor puhuu minulle usein, vaikkei ihmisten kieltä höpöttelekkään. Sitä vain ajan kanssa oppii kommunikoimaan ja ymmärtämään eläintään. Illalla vielä suuntasin ystäväni Sonjan synttärijuhliin, joissa en kuitenkaan paljoa juonut. Muutama siideri ja pari lasia viiniä, eli pari tasoittavaa. Eli pitkästä aikaa bilettämistä selvin päin ja ihan yhtä hauskaa oli kuin pienessä sievässä. Se kun ei ole se alkoholi, joka hyvät bileet tekee, vaan ne ihmiset ympärillä.

Sitten kysymys. Mistä saa ostettua Sonyn Xperia Z1 Compact puhelimeen varaosia. Olin eilen lähdössä vanhempien kanssa syömään ja kenkiä laittaessa laitoin puhelimen hattuhyllylle, josta se rojahti lattialle. Kuva näkyy edelleen, mutta kosketusnäyttö räsähti suoraansanottuna paskaksi. Huollot maksaa ihan älyttömästi ja itse kuitenkin nyt yhden näytön osaan vaihtaa puolessa tunnissa, joten metsästän uutta näyttöä. Googlella yritin etsiä, mutta hakutulkseksi tulee vain huoltofirmoja. Puhelimen ollessa sairaslomalla en nyt saa valitettavasti teille kovin paljoa kuvia, sillä en ollut niitä vielä koneelle laittanut. Myös Instagrammiin tulee pieni tauko. Sitä kun ei ilmeisesti Nokia Lumiaan saa asetettua?

Lopuksi vielä Big Brotherista avautumista. Ketä muuta ärsyttää Nimon häätö talosta? Laittakaa samantien ulos Jenna, Dani, Jonathan sekä Jonikin niin jää pelkästään nuo seinäruusut taloon sohvalle makaamaan. Yksi asia mikä minua varsinkin ärsyttää on BB:n facebook. Ei se sivu minua haittaa, vaan ne ihmiset. Sivulla on nimittäin päivästä toiseen joukko keski-ikäisiä ja siitä yli olevia naisia samoine juttuineen. ''Hyi Jenna ja Dani'', ''Ulos Jenna ja Dani'', ''Oih Andte'', ''Andte on kyl nii ihana'', ''Päästäkää Andte Tuijan luokse'' jne... Ei voi ymmärtää. Andtessa ei ole mielestäni yhtään mitään. Itseasiassa Andten kanssa minulla oli juttu, että en tajunnut koko tyypin olemassa oloa kahteen viikkoon. Toisen BB Talk Shown aikana mietin: ''Kuka toi uus tyyppi on ja miks en oo huomannu sen tuloa taloon?''. Netissä selvisi kyseisen hepun olleen alusta asti mukana talossa. Tällä hetkellä inhokkeja talossa ovat Armi, Tuulikki, Andte, Jarno ja Joonas. Suosikkejani ovat Jonathan, Jenna sekä Dani. Jonnan, Tuijan, Jonin, Annan ja Leylan talossa olo on ihan sama mulle, kunhan kukaan noista ei voita ja tuskin tulee voittamaankaan.

Minä ja synttärisankari <3


Se sano riks, raks ja poks!

Tätä kuvaa joku teistä lukijoistani pyysi minulta, että miltä olen näyttänyt kun kaikki kehuvat ''näytät nykyään niin hyvältä''.



Kommentit

  1. Ebaystä löytyy aika hyvin varaosia kaikkiin puhelimiin ja halvalla. Toki osien saapumisessa saattaa kestää muutaman viikon...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä katoinki jo, mut aika suolasta hintaa näyttää. Satkun paikkeilla siellä. Pari sataa maksaa Suomessa korjaus...

      Poista
  2. Kuka on toi tyttö joka pussaa sua poskelle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on yks mun kaveri, jonka kanssa biletetää =)

      Poista
  3. Niin, Daniahan porukka inhoaa ihan sen takia että hänellä on aika värikäs maine naisten parissa pääkaupunkiseudulla.. Eikä suinkaan erityisen hyvässä mielessä. Homofoobinen (siitä seurasi suurta keskustelua että miksi hän on nyt kelkkansa kääntänytkin asian suhteen). Muutenkin on hieman kyseenalaisia asioita tehnyt ja sanonut, joten ehkä kannattaisi mielummin ottaa ensimmäiseksi selvää miksi niin moni häntä oukeasti inhoaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mua nyt ei tollaset kiinnosta pätkääkään. Mä valitsen suosikkini sen mukaan millaisia on talossa. Sen olen vain kuullut Danista, että sitä on kiusattu vuosikausia.

      Poista
  4. Mäkin höpötän koirille aina lenkillä :D Mä en jaksa katsoa Dania ja Jennaa kun ne ei muuta tee kun nuoleskelee jossain nurkassa keskenään. Kun Jenna oli kivikossa niin rupesin tykkäämään mutta palas vanhoihin tapoihinsa kun pääs takas taloon. Ne oli ihan viihdyttävii kun olivat erikseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainankin ne tekee jotain kun muut makaa sohvalla :D

      Poista
    2. Minulla ei ole omia kotieläimiä, mutta puhun ulkona kaikille kissoille, ja myös koirille, jos omistajat sallivat. Kerran taas juttelin jollekkin ulkona istuvalle kissalle, jolloin mieheni kääntyi tien posken koivuun päin, ja alkoi jutella sille. Hänestä eläimille puhuminen oli nimittäin yhtä tyhmää. Mut on se muuten ihan hyvä mies :-)

      T. Oona

      Poista
    3. Sun miehes se tyhmä on! :D
      Kaikki ei oo nii viisaita, että tajuaisi eläinten ymmärtävän puhetta =)

      Poista
  5. Koirille minäkin aina höpötän lenkillä ollessa ja juurikin laulan :D Ihan tyhmiä omakeksimiä lauluja, missä ei ole järkeä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ja sitten on oikein kiva uudelleen sanoittaa biisejä xDD

      Poista
  6. Kyllä saa instagramin myös Nokia lumiaan :) (ainankin 920)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää mikä mul nyt väliaikasesti on vissii 820 ;/
      Instaa pitää päässä!!! xDDD

      Poista
  7. Lumia 820 käyttää Instancea, sama softa eri nimi. Kokeiles. Ja tän googlettamiseen meni alle 15 sek.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä mä osaan tollasia googlettaa ku en ees tiiä mitä tarkottaa softa xDDD

      Poista
  8. kannattaa kattoo sellanen sivu kun dealextreme, en tosin tiijä onko siun kännykkään sopivaa näyttöö mut ainakin jotain näytti olevan :) mieki aina koiralle höpötän lenkillä (auta armias jos joku sattuu kuulemaan :D )

    VastaaPoista
  9. Mitä mieltä olet muuten tän vuoden BB:stä? Mun mielestä tämän kauden BB on todellinen floppi, paljon tylsempi kuin edelliset kaudet. Onko tänä vuonna ollut edes yhtään kunnon bileitä ekan viikon jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aita pois ja viinaa taloon kiitos <3
      Eli siis tosi tylsä.... Katsonkin vain to-su jaksot. Ne on yleensä tapahtmarikkaimmat =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?