Yhden illan jutut, miehet & Princess!

Tänään tuli töissä mieleen tehdä tälläinen postaus kun näin päivällä yhden ihan mielettömän komean ja seksikkään kundin. Oletteko muutes huomanneet, että aina kun vastaan tulee joku mielettömän kuuma tyyppi, niin silloin aina näyttää itse ihan petolinnunperseeltä. Ei tämä kertakaan ollut poikkeus ja tuo kävikin itselläni tänään. Suoraan suihkusta lähtenyt töihin, eli hiukset sojottaa mihin sattuu kosteina ja naamassa ei ole pisaraakaan meikkiä. Ei siinä silloin voi ruveta herranjumala flirttailemaan. Noh ainankin tuli nautittua silmäruokaa ennen töiden alkua jos ei muuta.

Mulla on nykyään melko sulkeutunut miesmaku. Mä oon ihan hulluna yli kaiken rokkareihin. Ne on yleensä niin ulkonäöltään kuin luonteeltaan niin  mielettömän ihania. En kunnolla osaa selittää, mutta rokkarien edessä olen aina tilanteessa kuin tilanteessa sulaa vahaa. Toinen miestyyppini on sporttiset pojat. Niiden ulkonäkö vie aina mennessään. Se sixpack, sporttinen olemus, ihanat kasvonpiirteet ym... Niissä vain on yksi mutta. Minulla ei koskaan synkkaa yksiin sporttisten kundien kanssa. Niillä kun elämä pyörii liikaa urheilussa. Vapaa-aika on urheilua, urheilun seuraamista tai siitä puhumista kaverien kanssa. En siis niiden kanssa mitään vakavampaa todennäköisesti pystyisi aloittamaan ja mä olen ihminen joka ei mielellään yhden illan juttuja harrasta, mutta paskaahan mä vaa puhuisin jos väittäisin etten ole baarissa sporttipoikien mukaan haksahtanut. Kyllä meillä Prinsessoillakin on tarpeet. Hah hah... Mutta tuossa siis oikeastaan tuo mun tämänhetkinen miesmaku. Täydellinen mies mulle olisi kyllä ehdottomasti sporttinen rokkari, joten ei kuin sen metsästykseen. Niin ja tatuoinnit, lävistykset sekä venytykset ovat aina miehissä pelkkää plussaa.


Kommentit

  1. Ai ootko ollu jonkun sporttisen kaa? En osaa kuvitella!! Ei sovi sulle?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh viimesin hairahdus oli tuossa viimeyönä ;)

      Poista
  2. Hei Petri! Minulla olisi sinulle postauspyyntö! Voisitko tehdä postauksen homoseksistä? Se on monille nuorille ns. vasta kaapista ulostulleille uusi ja pelottava juttu. Olet kuitenkin niin sinut itsesi kanssa ja sinun takiasi minäkin olen uskaltanut olla juuri sellainen kuin olen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis suoraansanottuna homoseksi ei ole lähes ollenkaan erilaisempaa kuin heteroseksi. Siinä ainoastaan on kaksi penistä yhden sijaan ja vagina puh pah pelistä pois ;D

      Poista
  3. Siis tää kuva on aivan ihana..oot niin kaunis tässä että silmiä häikäisee ;-)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?