Kuoleman oma!

Ei saakelin perkuleen helkutti sentään. Ei ketään normaalia ihmistä ole luotu heräämään aamuisin. Mä oon tällä hetkellä kuin kuollut tämän aamuisen kello seitsemän herätyksen. Aamuvuoroon oli lähdettävä ja koiratkin käytettävä tarpeillaan. Ei siis auttanut kuin kiroillen nousta ylös ja pukea päälle. Olin niin väsynyt ettei edes huvittanut laittautua. Hiukset vain vaivauduin kampaamaan ja mitä sitten käykään. Taas tulee saakelin kuuma kundi vastaan. Se on oikeasti joku kirous. Laittaudu, niin et näe ketään mielenkiintoista. Näytä rumalta ja johan niit kuumi kundeja tulee vastaan yksi toisensa jälkeen. Nyt ajattelin mennä hyvissä ajoin nukkumaan heti Big Brother Talk Shown jälkeen. Huomenna minulla on muutes vielä ihanampi herätys 05:15. Olenkin varannut jo ruumisarkun itselleni. Se on sellainen söpö, pinkki ja pörröinen. Ding dong...

No mutta kyllä tänään olen ollut iloisellakin pällä. Tuisku nimittäin tänään jo käyttää tuota tassua, minkä eilen loukkasi. Syykin sille selvisi. Tuo urpo on leikkinyt ja kaatunut tai juossut jotain päin reväyttäen lihaksen, joka nyt on lievästi turvoksissa. Nyt kun ei tarvitse enää olla huolissaan tuosta tassusta, niin pakko sanoa, että Tuisku oli tosi hassun näköinen kun viiletti iltalenkillä ihan samalla lailla kuin täysissä voimissaan, mutta nyt käyttäen vain kolmea tassua. Siitä jo huomasi kaiken olevan kunnossa. Taas jälleen selviydyttiin pelkällä säikähdyksellä.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?