Vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja!

Tällä hetkellä tuntuu, ettei kellossa tunnit riitä mitenkään. Reilu tunnin mittainen aamu/heräämislenkki (riippuu työvuorosta), töihin, koirien kanssa juoksulenkille, vatsa- ja selkätreeni juoksulenkin jälkeen ja sitten pitäis keretä vielä nukkumaankin. Yöunet onkin tällä hetkellä suuret neljästä viiteen tuntiin. Miten oikein saa ajan riittämään?

Tänäänkin esimerkiksi paukahdin ylös viideksi koirien kanssa lenkille ja siitä seitsemäksi töihin. Töistä kun kolmelta pääsin kävin pikasesti kaupassa hakemassa iltapalaksi noita proteiinituotteita, joista rahkat on ehdottomasti suosikkejani. Heti perässä tulee minttusuklaapatukat ja minttukaakao. Kaupan jälkeen kävin kotona vain sen verran, että laitoin koirat hihnoihin ja mentiin reilu pariksi tunniksi koirapuistoon, josta juuri tultiin ja nyt päätin vihdoin saada aikaseksi uuden postauksen. Näitä kun ei minulle normaaliin tyyliin useasti ole viime aikoina tullut, jota pahoittelen suuresti. Seuraavaksi olisi treenin aika, jonka ajan koirat saa pötkötellä tuolla sohvalla ja sitten juoksemaan. Todennäköisesti juoksulenkin jälkeen kello on sen verran, että on aika mennä suihkun kautta nukkumaan.

Eilen sain muutes hermoromahduksen näiden pinkkien hiuksien kanssa. Punaisen ja pinkin ylläpito maksaa noin 10e/viikossa ja ei mulla ole laittaa hiusväriin 40e/kk puhumattakaan muista tuotteista. Hain kaupasta mahongin värisen hiusvärin. Länttäsin sen päähän ja treenauksen ajan annoin sen vaikuttaa. Näin tehdään siis aikaa kauneudenhoidolle. Olin myös alkanut shokkiväriin kyllästymään. Se kun on ollut minulla ennätyspitkän ajan yli puolivuotta. Muuten olen tyytyväinen, mutta punaisuutta poistan vielä hiukan värinaamion avustuksella ylihuomenna kun on vapaapäivä.








Kommentit

  1. Ihan oikea ratkaisu, en tiedä ketään jolle luonnottoman väriset hiukset sopisivat eikä jatkuva värjääminen ole edes kovin terveellistä. Jos haluaa räväkkyyttä päähänsä niin onhan hattuja, pipoja, huiveja, korujal joita voi vaihdella vaikka päivittäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä shokkivärit on upeita. Niissä vain kova ylläpito ;/

      Poista
  2. Jos sulla menee noin paljon hiuksiin niin paljonko sulla menee meikkeihin?
    Mulla menee max 20e/kk hiuksiin jos pitää värjätä kestovärillä uusiksi ja mulla on pidemmät hiukset kui sulla.. Ehkä mun päätös käyttää pelkkää color maskia ylläpitoon oli fiksu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyr kun ei ole shokkiväri, niin kerran kuussa värjäys + shampoot, hoitoaineet, muotoilutuotteet ym... Sanoisin noin 80e/kk menee yhteensä, joka on tosivähän verrattuna siihen, että teininä meni 60e/kk

      Poista
  3. Miten oot saanu menemään hiuksiin 60€ viikossa? Ihan siis uteliaisuuttani kysyn. �� Oon kumminkin entinen kampaaja, ja silti toi summa kuullostaa ihan järjettömältä. Ja ekalle anolle tiedoksi, että shokkivärit ei rasita hiusta, ne on yleensä suoravärejä joissa ei käytetä hapetetta, eli ei avaa hiuksen pintaa, ja ne on vähän kuin nämä maskit eli hoitoainetta ja pigmenttiä. Siksi ne kuluukin niin äkkiä pois koska ne jää vain hiuksen pintaan, eikä mene syvemmälle hiukseen niin kuin vaikka kestoväri. Toki hiukseen pitää tehdä yleensä vaalennus ennen kuin shokkiväri jää hiukseen, ja se taas on aina rankka käsittely. ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis 60e/vko meikit, hiukset ja sellaset yhteensä :D

      Ja joo se vaalennus on yhtä helvettiä. Edes kampaajalla mun hiuksia ei oo saatu täysin vaaleeks. Aina jää pientä punasta sävyä :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?