Minä, minä, minä ja vielä kerran minä!

Pitkästä aikaa postausta, jossa on kyse vain ja ainoastaan minusta. Lukijoiden pyynnöstä kerron vähän mitä minä vihaan, mitä rakastan, mitä pelkään ynnä muuta sellaista faktatietoa minusta tiivistettynä yhteen postaukseen,

Aloitetaan vaikka iloisesta asiasta, eli mitä minä rakastan?
Ensimmäisenä tottakai tulee oma perhe ja lemmikkieläimet. Heti perässä tulee ylipäätänsä eläimet. Olen todella eläinrakas ihminen ja en kestä jos eläimet kärsivät. Esimerkiksi kun jotkut julkaisevat facebookissa jotai ihan järkyttäviä kuvia kaltoin kohdelluista eläimistä, en pysty niitä katsomaan ollenkaan. Rupean nimittäin ihan oikeasti itkemään. Yksi rakas asia ei ole vielä tullut vastaan, mutta jossain hän on, eli elämänkumppani on kyseessä. Ja kyllä olen ollut jo jonkin aikaa sinkkuna. Päädyimme olemaan heinäkuun lopulla Lassin kanssa ihan vain ystäviä. Ainankin toistaisesti....

Mitä minä vihaan ja vastustan?
Vihaan yli kaiken rasismia, kiusaamista, eläinrääkkäystä, väkivaltaa ja kipua. Noita asioita en voi sietää sitten laisinkaan. Niin ja yksi suuria vihaamisiani on myös koirankynsien leikkaaminen. Mun koirat on ihan kiltisti paikoillaan namien avulla, mutta silti siinä on joku juttu.

Olenkohan minä ihan pelkuri?
Suoraansanottuna olen. Minulla on niin monia eri pelkoja. Pahin on varmasti hämähäkkipelko, joka on tarttunut äidistäni. Että kiitos vaan. Toiseksi suurin pelko on pimeät metsät. Ties mitä sieltä hyökkää. Varsinkin silloin meinaa tulla köntsät housuun kun koirat haukkuvat metsään päin, eikä siellä näy mitään. Tuolloin yleensä tempaisen niin kovaan juoksuun kuin jaloistani pääsen. Näiden kahden lisäksi pelkään myös väkivaltaa, kipua, pysyviä vammoja kuten esimerkiksi kävelykyvyn menetys, agressiivisia ihmisiä sekä ulkonäön menetystä. Herranjumala mä pelkään monia asioita. Pitisköhän mennä johonkin terapiaan?

Harrastukseni ovat...
Tärkein harrastus itselleni on koirien koulutus, johon kuuluu niin käytösopetus, temput, käskyt ynnä muu oleellinen. Harrastan myös ruokaa, etenkin erilaisia reseptikokeiluja. Reseptit tulevat aina omasta päästäni ja on jännä aina nähdä oliko kokeilu hyvä idea vai ei. Yleensä ruokani kyllä on todella maistuvia. Uusimpana harrastuksiin on tullut juokseminen, johon jäin koukkuun kun pari viikkoa vastahakoisesti juoksulenkille lähdin. Juoksen noin viitenä iltana viikossa. Lisäksi treenaan keskivartalonlihaksia aina juoksulenkin jälkeen.

Tätä et tiennyt minusta!
Olen harrastanut judoa ja olisi juuri päässyt suorittamaan keltaista vyötä, mutta päätin lopettaa. Elikkä don't fuck with me, biatch! Lisäksi olen ollut vapaapalokunnassa. Parissa tulipalon sammutuksessakin olin mukana. Peruskoulussa käsityöt suoritin puukäsityönä, josta sain todistukseen ysin. Sen takia mun meisseleisen käyttötaito onkin niin loistavalla tasolla. Olen myös paljon voimakkaampi kuin miltä näytän. Kannoin esimerkiksi edellisen kolmen istuttavan sohvani yksin rappusia ylös toiseen kerrokseen. Ravintola-alalla pitää jatkuvasti nostaa painavia kuormia, patoja ym... eikä sellainen tuota mitään vaikeuksia. Ei siis pidä arvioida ihmistä pelkän ulkonäön perusteella.

Tätä ette tienneet blogistani...
Blogillani on hulluja stalkkereita, jotka toivovat vähintään jotain loukkaantumista, turpaanvetoa ja sellaista minulle. Yksi noista on kuitenkin ylitse muiden. Tämä henkilö käy päivittäin kommentoimassa blogissani ja pahimmillaan laittaa päivässä noin kymmenen kommenttia. Ensimmäiset tulevat aamulla ja viimeiset illalla noin puolenyön aikaa. Kommenttien sisältö on usein jotain niin sairasta, että ei niitä kehtaa edes kertoa. Tiedän, että tunnistat itsesi, joten terkut vaan sinne. Suosittelen sinulle jonkinlaista psyykkistä hoitoa.

Nyt ei kyllä tule enää muuta itselläni mieleen, joten jos on jotain mitä minusta haluat tietää niin laita kommenttia tulemaan. Idiootteja kommentteja en luonnollisesti sitten edes julkaise, joten niitä ei kannata laittaa.


Kommentit

  1. Hyvä postaus! Oikein hyvää syksyä :)t. Kotkan mamma

    VastaaPoista
  2. Miksi ihmeessä et laita kyseistä häiriköijäkommentoijaa estolistalle? Ellet itse osaa, niin joku nörttikaverisi osaa varmasti. - Sinuna minä tekisin tyypistä poliisille myös rikosilmoituksen, kas sananvapaudellakin on rajansa, esim. hyvän maun vastaisia törkeyksiä ei tarvitse sietää. Myös nettipoliisiin kannattaa olla yhteydessä

    https://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C2257A7E00331CAA?opendocument

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis varmaa viestejä taltee ja joku ilmotus tehä =)

      Poista
  3. Melkein keltainen vyö judossa? Eli käytännössä oot harrastanut sitä puolisen vuotta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain sinne päin ja siitä on noin kymmenen vuotta, enkä muista tunneista mitään ;D

      Tosin nyt on himo käydä kokeilemassa Bujinkan Budo Taijutsua, joka vaikuttaa mielenkiintoiselta. Musta on älyttömän kiva testailla erilaisia lajeja ja muita harrastuksia. Joskus vielä vastaan tuloee se joka kolahtaa ja jää pysyvästi harrastuksiini!

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?