Tällä kertaa en luovuta!

Oon vuosia himoinnut sellaista keskipitkää scene tyylistä hiustyyliä, mutta olen aina luovuttanut jossain vaiheessa kasvatusta. Nyt aloitan tämän projektin uudestaan, enkä meinaa luovuttaa. Löysin googlettamalla ihann kuvan ihanista hiuksista joihin tähtään niin muodoltaan, pituudeltaan kuin väriltään. Värihän minulla jo on samanlainen, mutta kasvatus on edessä. Tutkin eilen hiukan keskustelupalstoja ja siellä kävi ilmi, että ihmiset käyttävät hiustenkasvatukseen eläimille tarkoittettua biotiinia. Ne kun sisältävät huomattavan suuret määrät enemmän kyseistä ainetta kuin ihmisten kyseiset pillerit ja hintakin on puolet halvempi. Onko kenelläkään lukijallani kokemusta noista pillereistä? Ja ennen kaikkea miten se vaikuttaa muun karvan kasvuun? Minä nimittäin vihaan yli kaiken ihokarvoja. Tänään muutes kävi sheivaamisen kanssa pieni fail. Kävin pikaisesti suihkussa ennen asioille menoa ja unohdin kokonaan sheivata toisen jalan. Onneksi huomasin en kun olin laittamassa kenkiä jalkaan. Luoja miten noloa olisi ollut kekkuloida kaupungilla toinen jalka sheivattuna ja toisessa kököttää oksettava sänki.

Mutta nyt täytyy rientää luutun varteen kun on ihana vesi sade ja ilma viileä. Helteillä en nimittäin kykene siivoamaan. Kesä on minulle helppoa aikaa. Rakastan nimittäin niin vesisateita kuin helteitäkin. Pääasia on, että lämpötila on siinä noin 20c. Helteellä käydään rannalla ja vietetään aikaa ulkona, eikä tarvitse tehdä mitään hyödyllistä. Sateella sitten laitetaan asuntoa, shoppaillaan ja oleskellaan enemmin kotona. Sateella tulee myös treenattua huomattavasti enemmän kuin helteillä. Tässä onkin juuri 40min vatsatreeni takana.

Haluaisin myös nuo angels bitesit, mutta ammattini vuoksi lävistykset on kielletty.

Kommentit

  1. Käytin pari vuotta sitten Biotiini Fortea joka muistaakseni on tarkoitettu eläimille, mutta sain siitä ihan hirveästi näppylöitä selkääni joten oli pakko lopettaa käyttö ennen, kuin hiusten kasvussa näkyi suurta eroa. Syötin loput koiralleni ja ainakin sen turkki meni todella hyvään kuntoon. :D Ajattelin kyllä nyt ostaa uudestaan sitä ja katsoa, josko nyt onnistuisi itsellekin paremmin. Tarkastelin muuten Biotiini Forten ja jonkun ihmisille tarkoitetun biotiinivalmisteen tuoteselosteita, ja molemmissa on täysin samat aineet ja vieläpäs samat määrät niitä. Biotiini Forte vain hieman halvempaa, varmaan juuri siksi kun tarkoitettu eläimille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi... Varmaan oot allerginen jollekkin sen ainesosalle?

      Poista
  2. Älä tuollasta hiusmallia kasvata. Muutenkin tuo pään yli vedettävä jakaus on niiin last season. Saisit enemmän ryhtiä ja kapeutta kasvoillesi valitsemalla paremman hiusmallin itsellesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle se on ihan sama mikä on muodissa ja mikä ei. Itse tykkään tuosta ja haluan tuon, joten tuo tulee <3

      Poista
  3. Apteekista saa kyl Biotiini strongia, joka maksaa ihan saman verran kuin se eläimille tarkoitettu (esim. Biotiini forte) ja niissä taitaa olla ihan samat aineet :D äiti kyl sanoi nähneensä tuota Biotiini fortea halvemmalla jossain tavaratalossa täällä Lappeenrannassa, mut ei sit tietty muistanut, että missä :D itse en ole suurta eroa kyllä huomannut ainakaan muiden karvojen kasvussa, enkä ole ihan varma, onko hiuksetkaan sen enempää kasvaneet. Kun oon syönyt lähinnä siks, ettei hiuksia lähtis niin paljon. Ja oon syönyt kaks tablettia päivässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohoh.. No sitä sitten ennemmin ostan :D
      Kiitos tiedosta <3

      Poista
    2. Rahan arvoinen vinkki: biotiini ei vaikuta kuin luontaisesti sen vajeesta kärsivillä.

      Poista
  4. Itse olen käyttäny MSM jauhetta. Se sisältää rikkiä,jota on kehossa luonnostaan. Olen käyttänyt tuotetta lähes päivittäin parin kuukauden ajan ja se toimii! :--) MSM jauheen sisältämä rikki on ainankin itselläni auttanut hiusten kuntoon,ja kasvuun positiivisesti. Kynnet ovat vahvemat ja myös ihoni on hieman parantunut ( kärsin huonosta ihosta, johon puhditustuotteet eivät kunnolla tehoa . . . )
    Joten suosittelen! Ostin 380g paketin luontaistuote kaupasta :-)
    Tässä vielä linkki lisäinfolle! http://www.puhdistamo.fi/optimsm.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en luota luontaistuotteisiin oikein. Tykkään enemmä ihan apteekkien tujuista tavaroista :D

      Poista
  5. Ei sovi sulle tuollainen tukka. Tumma lyhyt,korostaa kasvopiirteitäsi. Tai sporttiponnari. T. Kampaaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle sopii se, jonka päätän sopivan mulle :D

      Poista
  6. Minua kiinnostaa tietää, mikä on tilanne nyt BB-kisarintamalla.

    Voinet ystävällisesti laittaa tänne linkin, josta se selviää. Kiitos sinulle etukäteen vaivannäöstäsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selvisin ensimmäisestä viikosta jatkoon!!!!!
      Juuri päivitin postauseen siitä ;)

      Poista
  7. Itse oon syöny tota eläimille tarkotettuu biorionii enkä oo huomannu eroa enkä usko että itellä toimiikaan vaikka kuinka söisin. :( mut varmaan riippuu hiuksista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenelläkää ei taida olla hyviä kokemuksia :D

      Poista
  8. Tulee välillä tallilla syötyä hevosten biotiinia, mutta hiustenkasvuun en ole sen huomannut vaikuttavan. :( Kynnet ovat vähän vahvemmat kuin ennen, mutta ei muita vaikutuksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun kynnet lohkeilee tosi usein (ainakin kerran viikossa). Siihen vois siis auttaa ainakin =)

      Poista
  9. No tottakai se muihinkin karvoihin vaikuttaa kun hiuksiin? Eihän elimistö tai se aine osaa päättää, mitä karvoja kasvattaa :P

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?