Se oli siinä!

Vihdoin ja viimein koreografia on valmis. Saanut monta tuntia hiki päässä vatkata lanteita ja kehitellä biisiin sopivia liikkeitä, jotka sulautuvat yhteen ja näyttävät hyvälle sekä seksikkäälle. Inspiraation koko koreografialle sain eräästä youtubesta löytyvästä videosta ja koreografiani onkin hiukan saman tyylinen. Laitan tuon minua insipiroineen videon teillekkin näytille ja siitä pystyttekin päättelemään mitä on luvassa. Pakko sanoa, että olen ihan saakelin ylpeä itsestäni. Ensimmäinen luomani koreografia ja se näyttää todella hyvälle. Tiedän sillä kuvasin tuon tanssin ja katsoin sen oikein telkkarin kautta nähdäkseni sen mahdollisimman suurena. Kannattaa siis tulla katsomaan Johanna Tukiainen Show perjantaina Rovaniemelle ja Tornioon sitten lauantaina. Esiintymisasukseni valikoitui tällä kertaa Eurovision Song Contest 2014 bileissä käyttämäni asu.

Viikonlopun esiintymisasuni, johon tosin olen tehnyt pari muutosta. Kuvassa kanssani ystäväni Anastasia, joka myös kirjoittaa blogia.

Kommentit

  1. Minen noita videoita nää kun ei tue ;( ootkos harkinnut et laittasit youtubeen sen pätkän missä tanssit? ;) olis mukavaa nähdä kun ei täältä pk-seudulta pysty lähtee sinne lappiin

    VastaaPoista
  2. Teidän Tornion-keikka oli ihan huikea! Kiitos paljon siitä. Ja kiitos yhteiskuvasta, en muista kiitinkö paikan päällä kun olin niin humalassa... En normaalisti juo ikinä niin nousi kamalan helposti päähän. Olin se ruutupaitainen vaalea kundi jos muistat :)

    VastaaPoista
  3. Mistä on Johanna Tukiaisen koira lähtöisin?
    Osui niin samaan aikaan kun tapasit hänet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Johanna osti koiran Rovaniemeltä kennelistä =)

      Poista
  4. Hyvin vedetty, mutta ensi kerralla sitten enemmän hymyä kasvoille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitää muistaa ;D

      Olin tosi keskittynyt muistamaan liikkeet oikein, niin se vaikutti ilmeeseen ;D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?