Minä selvisin!

Kiitos ihan älyttmästi tuestanne. Teidän ansiostanne selvisin Big Brother 2014 yleisö päättää kilpailussa seuraavalle viikolle. Ensi viikolla odottaakin sitten uudet kujeet tehtävineen. Ilman teitä jatkoon selviäminen ei kuitenkaan ole mahdollista. Käy siis antamassa äänesi minulle uudelleen ja auta minut selviämään seuraavastakin viikosta. Minua voit äänestää seuraavaa linkkiä klikkaamalla https://endfi3.etribez.com/aes/a/endemolfinland/bb2014/contestant/cid/1246

Ensi viikolla minulla onkin taas pienet kuvaukset tiedossa. Ensiksi otamme hiukan sotaisampia kuvia ja sitten siirrymmekin järveen. Sotaisiin kuvauksiin, johon kuuluu pyssyjä ja tummempaa vaatetusta, testailin pikaisesti eilen rankempaa meikkiä käyttäen vain mustaa ja punaista luomiväriä, vaseliinia ja ripsiväriä. Pidin jo tästä tuloksesta ja voi vain kuvitella miten upea meikistä tulee kun kunnon meikit ja välineet on käytössä. Vedessä kuvaamme merenneitomaisia kuvia inspiraationa Pieni Merenneito Ariel!


Kommentit

  1. Olen saanut sen käsityksen, että opiskelet koko kesän ja että sinulla ei ole ollenkaan ns. kesälomaa. Pitääkö paikkansa? - Jos ei ole lomaa, niin miten ihmeessä menet keskellä viikkoa kuvauksiin pk-seudulle? Vai "saikkuako" meinasit ottaa... Ja juu, en usko, että ammattikuvaajat tekevät tällaisia töitä viikonloppuisin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kuukauden mittanen kesäloma, joka loppuu Lappi viikonlopun, eli ensi viikon jälkee ja kuvaukset ovat ihan Lappeenrannassa.

      Ja juu, en usko, että olet ihan perillä kirjoituksistani ;D

      Poista
  2. Mitä tuumailet, jos Johtaja pääsee BB:n?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öööh... Miks mua kiinnostais?? ;D

      Mulle on iha sama mihi se menee...

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?