Elämäni ensimmäinen videopostaus!

Nyt olen julkaissut elämäni ensimmäisen videopostauksen BB2014 kilpailuprofiilissani. Käy katsomassa videoni ja samalla kun siellä käyt, niin anna minulle äänesi ja klikkaa sieltä sitä sydäntä.


Kommentit

  1. Muuten ihan mukavaa, mutta "lataamasi" video ei näy, tulee virheilmoitus: html5: videofile not found..

    VastaaPoista
  2. Hui, sulla on tosi erilainen ääni, mitä odotin :D Ihan hyvällä tavalla! Jotenki mulla oli sellanen mielikuva, että puhut tavallaan nenääsi? Oot symppis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en oo sellane nariseva homppeli, niikuin kaikki luulee xDD

      Poista
  3. En osaa äänestää ��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on sellanen ''äänestä minua'' nappi ni klikkaat sitä =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?