Big Brother 2014- Minä lähden taloon!

Nyt teillä lukijoillani on valta laittaa minut Big Brother 2014 taloon. Ainoa mitä teidän tarvitsee tehdä on antaa minulle ääniä niin paljon kuin vain lähtee ja liittyä faniksi. Minä jos kuka toisin taloon kunnon menoa ja meinikiä draamaa unohtamatta. Minä kun olen äryyntynyt tai tympääntynyt johonkin niin multa pääsee sellasia sammakoita suusta että huhhuh. Käykää siis antamassa äänenne minulle seuraavassa osoitteessa ja jakakaa sivuani eteenpäin: https://endfi3.etribez.com/aes/a/endemolfinland/bb2014/contestant/cid/1246



Kommentit

  1. Jos sie pääset BB-taloon ni pääseekö siun koiratkin sitte sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko... Ainakaan BB-Johannan koirat eivät päässeet, mutta sen Susannan koira pääsi ;D

      Poista
    2. Mihin sie sitte siun koirat laitat siksi aikaa?
      Ja miten kestätolla erossa niistä?

      Poista
    3. En mie koiria mihikää laita, vaan laitan jonku kaverin asumaan mun kämppään :D

      Hulluksi varmaa tuun xD

      Poista
  2. En tiedä voiko sua laittaa taloon, jaksaako 3 kk ilman sun postauksia!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kestää.. Sitten vasta postaus tulisikin koko BB kokemuksesta ;)

      Poista
  3. Miten siun koulun käy jos pääset BB-taloon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rasavilllisti tyhmä ja ylpeä siitä, kuten väriläiskän pitääkin olla :D

      Poista
    2. Todellakin!
      Tosin on viisaampi (ainaki älykkäämpi) ku ihmiset kuvittelee xD

      Poista
  4. Toivotaan että pääset ja potti kotiin ;)

    VastaaPoista
  5. Näytät iha gaaralta noil hiuksil <3____<3
    -porkkana

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?