Kakkosen poikia!

Vihdoi näyttö ohi ja enää yksi päivä töitä jakelu- ja palvelukeittiössä jäljellä. Luoja mä selvisin tästä, jota epäilin suuresti heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Tämä on ollut psyykkisesti raskasta minulle. Jakelu- ja palvelukeittiöt on juuri sellaista työtä mitä en koskaan pystyisi tekemään. Sellaista aamulla töihin, iltapäivällä pois ja samaa oravanpyörää päivästä toiseen. Olen repinyt itseni viimeiset pari kuukautta väkisin ylös sängystä aamu viideltä ja kestänyt koko osion hyvin arvosanoin. Itse pidän työstä, jossa jokainen päivä on erilainen, on kova kiire ja saa tekemällä tehdä työtä niin paljon, ettei meinaa edes taukoja pitää. Hyvin kuitenkin suoriuduin tästä saaden arvosanaksi H2: n arvoasteikola T1 - K3.

Mua rupesi naurattamaan kun ensimmäinen asia, mitä näytönottaja sanoi minulle arviointikeskustelussa oli ''Sä et taida ollenkaan pitää koko osiosta''. Näkeekö sen musta muka noin helposti? Sama näytönottaja on ottanut minulta kaikki paitsi yhden näytön ja sanoi, että tässä näytössä ei näkynyt lainkaan sama intohimo ja mielenkiinto mitä aikaisimmissa näytöissä minulla on ollut. Tuo johtuu siitä, ettei niitä ole laisinkaan ollutkaan koko osion aikana lukuunottamatta erityisruokavalioita, joiden puutteellisten tietojen takia viime osiossa sain H2:den K3:n sijaan. Siitä sain kehuja, että otin opiski ja opikelin nuo tiedot kunnolla.  Mutta tosiaan tuo sama innokkuus, mielenkiinto ja intohimo kun olisi näkynyt, niin se K3 olisi tullut, mut en mä rupee mielenterveyttäni menettämää esittämällä super innostunutta ja ilosta apinaa. Mulle tärkeintä oli vain läpäistä tämä osio. Ajattelin saavani juuri ja juuri T1:den, joten kyllä tämä H2 oli iloinen yllätys. Vielä olisi kaksi osiota jäljellä, jotka ovat kahvilapalvelut sekä tilaus- ja juhlaruokien valmistus. Noita molempia odotan mielenkiinnolla ja varsinkin tilaus- ja juhlaruokapalveluita. Noiden kahden jälkeen olenkin sitten opiskellut itselleni ammatin. Tätä en olisi uskonut jos joku olisi pari vuotta sitten sanonut minun valmistuvan kokiksi vuonna 2014!


Kommentit

  1. Moi Petri. Miten sun ravintola suunnitelmat etenee? Luulen että, tykkäät eniten noista loppu opinnoista. Ehkäpä perustat jonkun hyvän pito palveluvirman?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa etenee hyvin. Yhtiökumppani löydetty, laskelmat käynnissä ja rahoitus kohta kunnossa :)

      Ja ei mitään pitopalveluita :D

      Poista
    2. Kiva hame vai mikä toi nyt on, mut noilla kengillä on nilkat kyllä vaarassa metsäretkellä!

      Poista
    3. No se oli mekko, mutta muokkasin sen topiksi. Irrotin tuosta sellasen alusmekon, että tosta tulee läpinäkyvä sekä lyhensin. Sitten laitoin shortsit ja kiilat seuraksi.

      Ja kun on kiiloilla kävellyt noin 5 vuotta, niin niillä voi mennä vaikka vuorikiipeilemään. Mä en oo loukannu kiilolla nilkkojani sitten kesä 2010 jälkeen :D
      (silloin sain hiusmurtuman nilkkaan ja se turposi x5)

      Poista
  2. http://www.bisters.fi/epages/bisters.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20130115-11092-181326-1/Products/020208/SubProducts/020208-0013 Noi sopis sulle ihanasti!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?