Uuden paikan metsästystäkö?

Ja mitä mitä vielä. Eilinen torstai oli vapaapäivä ja keskiviikkona juuri loppui tuo tehotreeni kauteni, niin enköhä mä ollut heti Alkossa ostamassa tuota ihanaa Black Towerin Hedgerow- valkoviiniä ja soitin ystäviä läpi kuka haluaisi illalla laittaa jalalla koreaksi. Alunperinhän mun piti etsiä kokonaan uusi paikka, mutta puolen yön aikoihin löysimme ystäväni Tuomon kanssa itsemme Giggling Marlinin ovelta. Vanhat tavat yrittävät vissiin pysyä tiukassa. Noh ainakin oli mielettömän kivaa perinteisellä kaavalla. Muut ihmiset olivat melko tylsiä tosin. Kukaan ei tanssinut niin siellä minä hetkuttelin persettäni yksinäni tyhjällä tanssilattialla muiden kitatessa juomiaan. DJ:kin oli melko happamalla päällä. Ei suostunut laittamaan lähestulkoon mitään toivebiisejä keneltäkään. Ei siis kovin ihme ettei ihmiset innostuneet tanssimaan. Sain minä onnesi yhden biisini läpi Britneyn Work Bitchin ja sitten vasta sheikattiinkin menemään täysillä. Oli kyllä ihanaa jättää koko illaksi aivot narikkaan ja antaa mennä vaan täysillä ja tunteella. Olen aina sanonut bilettämisen olevan hyvää terapiaa, eiä se pettänyt tälläkään kertaa. Tuon illan jälkeen olen nyt taas paljon pirteämpi ja positiivisempi.

Olen muutes löytänyt syyn tuohon väsyneisyyteen ja kaikkeen kyllästyneistymiseen. Se on tämä helkutin jakelu- ja palveluruoka osio, joka kiinnostaa minua yhtä paljon kuin kilo paskaa suoraan sanottuna. Jokainen päivä on täysin samanlainen samalla kaavalla ja kaikki tapahtuu tiettyyn kellonaikaan sekunnilleen. Mä voisin olla tällä hetkellä hyvin siinä Monsterin en tykkää mainoksessa päättömänä tällä hetkellä. Onneksi tätä ei ole enää kuin kolme viikkoa jäljellä ja sitten pääsen lomalle. Syksystä tulee onneksi vähän mielenkiintoisempi. Silloin meillä alkaa ensiksi kahvilapalvelut, jonka jälkeen on tilaus- ja juhlaruokapalvelut. Noiden kahden jälkeen saankin sitten kokin perustutkinnon paperit käteeni. Näillä näkymin arvosanatkin tulee olemaan hyvät H2:ta ja K3:a.

Tällä hetkellä tosin makaan kuumeessa kotona. Eilen tuli vissiin ulkoiltua koirien kanssa sateessa liian vähissä vaatteissa ja se nyt vissiin kostautuu. Kuume on kohonnut 37,8:aan yön aikana. Nyt vaan toivotaan pikaista paranemista. Vaikka en osiosta tyykkääkkään haluan suorittaa tämänkin osion niin hyvin arvosanoin kuin mahdollista, enkä sen vuoksi haluaisi poissaoloja edes sairauden vuoksi.




Kommentit

  1. Tosi kreisii! Ykkösglubien bailut rok! GM on paras.

    VastaaPoista
  2. Eikö sua yhtään häiritse, että netti on täynnä kaikkea skeidaa susta? Ja miksi ihmeessä sua dissataan??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mua haittaa yhtään. Enimmäkseen huvittaa, että joidenkin elämä on niin köyhää ja sisällötöntä, että pitää muista ihmisistä juoruta ja keksiä valheita/omia ''totuuksia'' xDDD

      Suomessa jos ei sulaudu massaan joutuu melko usein ihmisten tähtäimeen. Ennen jahdattiin noitia ja nyt jahdataan astetta erikoisempia ihmisiä =)

      Poista
    2. Massassa on kuljettava, jotta tulee hyväksytyksi. Ne, jotka eivät kulje tulevat helposti kiusatuiksi. Arvostan niitä, jotka uskaltavat kulkea omaa tietään välittämättä muista. Mitä muuten tarkoitat tuolla jahtaamisella? Onko sua sitten uhkailtu, vai??!

      Poista
    3. Onha sellasii ''Jos mä joskus sut näen ni hakaan sut kunnolliseksi normaaliksi ihmiseksi''- viestejä tullu. Mä tosin nauran noillekkin xD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?