Tein lähes Britneyt!

Tuossa hetki sitten rupesi ketuttamaan taas tämä tasapaksu arki ja päätin tehdä edes jotain. Otin sakset käteen ja purin turhautumisen hiuksiini. Ohennusta reilusti ja pituutta lähti ainakin noin 6cm. Leikkauksen lopputulokseen olen todella tyytyväinen. Huomenna vielä värin palauttaminen oranssista Pieni Merenneito- sävyyn. Hiuksia leikatessa huomasin myös toisen asian. Tehotreeni on vihdoin alkanut tehoamaan kunnolla. Karkit on sulatettu vyötäröltä ja kiinteytymistä entisestään on tapahtunut. Vielätosin on matkaa siihen unelmavartaloon jonkin verran. Lopussa vielä pari kuvaa koirapuistosta. Tuli kyllä viimeisen hellepäivän kunniaksi ulkoiltua paljon. Ensin pari tuntia rannalla, josta Idan kanssa koirapuistoon. Koirapuiston jälkeen käytiin vielä uudestaan rannalla polskimassa. Ihmiset varmaan tuijotti mua pitkään kun mulla ei kotona ollut kuin tyhjiä viinipulloja ja jouduin sellaisiin ottamaan koirille vettä mukaan. Siinä sitten koirapuistossa janoisille koirilleni kaatelin vettä viinipullosta kuppiin. Noh tuskin kukaan ajattelee minun juottaneen koirilleni paria pulloa viiniä. Hahhah...






Kommentit

  1. Kivat tuli hiuksista! Tasapaksua ollut täälläkin. Onneksi pääsee perjantaina Turkkiin. Oon niin puhki ja matka tulee todella tarpeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Nyt vielä upeammat kun sai värinaamion laitettua. Ihana punainen on takaisin <3

      Pääsisinpä minäkin. Juuri katsoin Norwegianilta lentoja ja Tanskaan pääsisi edestakaisin reilu 70e :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?