Prinsessa on kyllästynyt!

Nyt olen päättänyt testata jotakin uutta clubia. Yhtäkkiä rupesi ärsyttämään GM:ssä samat naamat, samat juomat, samat DJ:t ja noiden DJ:den samat biisit. Seuraavalla kerralla kun lähden clubeilemaan lähden testaamaan todennäköisesti Happy Days & Happy Nights:ia, joka on vasta vähän aikaa sitten avattu uusi menomesta. Saa nähdä tuleeko siitä uusi kantapaikkani vai luikinko häntä koipien välissä takaisin Giggling Marliniin. Olen miettinyt pitkään paikan vaihtoa ja nyt Club Afterdarkin pois lähdön vuoksi (club afterdark = kaikki juomat -50%). Tällä hetkellä minulla on pieni kuntokuuri meneillään viimeaikaisten tuhmuuksienvuoksi, joten vasta ensi kuussa lähden seikkailemaan kohti uusia clubeja ja biletyksiä. Ensi kuun alussa on muun muassa synttärini.

Olen viime viikot elänyt kirjaimellisesti suklaalla, karkilla ja energiajuomalla jos ei leipää ja kerran pari viikossa nautittua kunnon ateriaa lasketa mukaan. Paino minulla ei ole noussut ollenkaan, mutta kauheaa pöhötystä, turvotusta ja väsymystä on runsaasti, joka nyt ei ole mikään ihmekkään tollasella ruokailulla. Ruokailu kuitenkin on aina hyvinvoinnin lähtökohta. Karkkilla ja höttöruualla ravintopitoisuus hipoo lähellä nollaa, eikä sellaisesta ole mitään hyötyä. Näläntunnekkaan ei pysy kovin kauaa poissa. Aloitin kuurin tänään, sillä eilen minulla vielä kaapissa oli irtokarkkeja sekä suklaata jäljellä ja päätin tuhota ne ennen kuuria. Minä nimittäin sorrun parissa päivässä jos minulla on kotona ollenkaan herkkuja. Parempi se on kerran maksetut herkut suuhun laittaa kuin roskiin heittää. Kaupassa pystyn herkut ohittamaan helposti ilman mitään vaikeuksia, mutta kotona en todellakaan. Lämmin ruoka minulle ei koskaan maistu kesäisin kuin ainoastaan iltaisin, joten melkolailla raakaruualla tullaan täällä elämään. Huomenna siis töistä vihannesosaston kautta kotiin. Yhden herkun tosin sallin tälläisillä keleillä ja se on tietenkin jäätelö. Kaloripitoisuus ei saa kuitenkaan ylittää 250kcal ja niitäkin yksi päivässä. Mehujäät tosin on poikkeus. Niissä kun kaloreita usein 40kcal-80kcal. Lisäksi tähän kuuriin kuuluu normaalien treenien pienen plussaamisen lisäksi se, että kuljen matkat töihin polkupyöräälä autokyydin sijaan. Sen voisi kyllä ottaa ihan vakituiseksi tavaksikin. Vielä kun vesi lämpenisi niin pääsisi uimaankin.

Koirilla vesikausi on jo alkanut koirien uimakouluprojektin parissa. Käymme päivittäin rannalla ja sain Tuiskun opetettua nyt uimaan. Aluksi ei suostunut menemään syvälle koska raukka ei pysynyt kunnolla pinnalla. Tänään sitten vihdoin Tuisku oppi uimaan kuin isojen poikien kuuluu minun pienellä avustuksella. Myös Mentorilla on ollut uimakoulua. Mentor osaa uida, mutta aristaa vettä ja tuosta olemmekin hankkiutumassa eroon tosi hyvällä kehitysvauhdilla. Namipaloja käyttäen olen päässyt siihen pisteeseen, että Mentor tulee jo ihan itse veteen kahlailemaan, eikä yritä luikkia häntä koipien välissä karkuun. Kyllä näistä vielä tänä kesänä vesipetoja tulee. Kuitenkin tulemme viettämään kesällä useita tunteja päivässä rannoilla.

Kommentit

  1. Muistathan, ettei koiria saa uittaa/viedä yleisille rannoille? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tulis mieleekää viiä koiria sellasii ihmishelvettiin xD

      Poista
  2. Moi! Joko oot löytänyt kesätyöpaikan omalta alaltasi vai meneekö kesä lomaillessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh mulla ei ole edes kesälomaa koulusta kuin pari viikkoa, joten en kesätöitäkää hankkinu :D

      Poista
  3. Tuu käymään imatran club g:ssä joku viikonloppu! :)

    VastaaPoista
  4. onks ad oikeest menny pois?:o en oo nyt vähää aikaa käyny..normi hinnatko siellä sitte on..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on menny pois.
      Nykyää on sisäänäsy memberillä -50% ja sit on sellane pikkune lista jossa member etu juomat. Olutta, lonkeroo, siiderii, pari drinkkiä (muistaakseni marianne ja villevallaton). Mutta noi on siis kalliimpia mitä noi ois ollu afterdark- rannekkella. Ainoa hyvä niin mustikka-, raparperi, ja omenashotit on joku 2e.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?