Musiikillinen ahkera päivä!

Olen ihminen joka ei osaa tehdä mitään jos musiikki ei soi taustalla. Tänään olen ollut kotona ahkerana ja musiikki onkin soinut tauotta ja tyylilaji on vaihdellut laidasta laitaan. Olen melko kaikkiruokainen musiikin kohteen. Tosin on musiikkityyppejä joita en voi sietää kuten rap tai screamo. Noissakin tosin on joitakin poikkeuksia ja screamo menee jos sitä on pikkaisen muun musiikin seassa. Tänään tietokoneeni on toistanut mm: My Chemical Romancen kolme ensimmäistä albumia, An Cafea, Kusumi Koharua, Eurovision 2014 biisejä, 90's teinipurkkapoppia ja nyt blogia kirjoittaessani taustalla soi Blood On The Dance Flooria.

Paljon olen tänään kyllä saanut aikaan. Siivosin asunnon lattiasta katoon. Lattiat pesty ja imuroitu, pöydät hinkattu puhtaaksi, drinkkilasit ja koriste-esineet hinkattu pölystä pois ja vanha sänky raahattu varastoon kun tilalle tuli parisänky ja kohta lähden hakemaan uutta sohvaa. Koiratkin ovat saaneet täysihoidon. Tarkistin molempien koirien hampaat ja hyvässä kunnossa olivat. Tuiskulta tosin nappasin yhden heiluvan hampaan irti. Sitten tulikin kynsien leikkuu ja turkkien täysi hoito pesuineen harajuksineen päivineen.

Tällä hetkellä näyttää pahalta että vappuna sataisi ja saatamme joutua pitämään piknikkimme minun luonani niin ainakin on asunto vapun vietto kunnossa. Vappulomakin on mulla alkanut joten saan tämän viikon aikana sisustettua asunnon loppuun asti. Toivottavasti uudella miehelläni pysyy vasara kädessä sillä minä en tuollaisissa hommissa kovin hyvä ole. Olen suoraansanottuna ihan surkea remppahommissa jos mukaan ei lasketa maalaamista tai tapetointia. Tapetointikin on siinä ja siinä. Välillä saa ottaa tapettisuikaleita pikaisesti alas ennen kuivumista kun onkin mennyt puoli senttiä liian ylös tai alas jos kuviotapeteista on kyse. Tosin aina loppujen lopuksi tapetoinnissa on haluttu lopputulos tullut. Olen yksinkertaisesti lahjakkaampi kaikissa taiteellisissa asioissa. Mistä lie taiteelliset lahjat ja visuaalisen silmäni perinyt kun vanhemmilta ei kumpaakaa taitoa löydy. Tosin suvussamme on ihan ammattitaiteilijoita jotka elättävät itsensä taiteella. Yhdellä sukulaisella on esimerkiksi oma menestyvä taidegalleria. Vappulomasta huolimatta huomenna on kuitenkin luvassa aikainen herätys ratsastustunnille. Vihdoin saan rastittaa must do- listaan yhden rastin lisää. Huomenna heppa postausta luvassa!

Kommentit

  1. Ahahah et sit julkassu mun kommentia koskien BOTD'ta? kaikki sen tietää että se laulaja oli vähä vinksallein:''''D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ´Joo mä en tykkää et mun blogi on julkkisjuorublogi. Ja jos joku on päästään sekasin se ei muuta sitä että musiikki on hyvää.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?