Ei korvausta!

Tässä nyt kävi loppujen lopuksi sillä tavalaa kameran kanssa että sähköpostia tuli asiakaspalvelusta ja tuo ei sittenkään mene takuuseen kun ''tahallinen itse aiheutettu vika''. Noh mä rupesin ite tuota räpläilemään ja sain sen korjattua sellaseen tilaan että käynnistyy ja voi ottaa ihan perus kuvia. Mun pitää vielä avata toi ja asettaa objektiivi kohilleen jonka jälkeen kamera toimii ihan normaalisti. Kannattaa siis ärsyyntyä ''emme korvaa''- viesteistä ja ruveta itse räpläilemään kameraa. Ja nyt kun mulla alko lomakin niin hyvin on aikaa tota kameraakin räplätä!

Kattokaa se toimii!

Kommentit

  1. Entä kotivakuutus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tutkin vähän sitä niin kotivakuutuksessa on 150e omavastuu joten parhaimmillaan olisi korvannut jopa 50e. Nyt sain kuitenkin kameran itse toimimaan joten ei ongelmaa. Kaikkia taitoja sitä itsestään lytääkin :D

      Poista
  2. Asiasta toisee...suosittele, millä saisin tumman tukan vaalennettua? Mitä itse käytit? Kiitos etukäteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen vannoutunut Schwarzkopf Blonde- sarjan käyttäjä ja sitä suosittelenkin kaikille lämpimästi <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?