Ei mulla mitään asiaa ole...

Mulla ei siis mitään järkevää asiaa ole. Päätin vain tulla ilahduttamaan iltaanne kuvalla jonka yöllä salakavalasti paparazzi otti kun olin nukkumassa unikaveri Mentorin kanssa. En osaa nykyään nukkua kunnolla jos koira ei ole vieressä. Sen huomasin parhaiten tammikuisella Gran Canaria/Teneriffa matkailullani. Kuvasta muutes näkee sen syyn miksi käytän meikkiä. Minulla oli teini-iässä todella paha akne ja se jätti arvet sekä punertavan ihon. Onneksi minulla ei pahaa arpeutumista ole tapahtunut ja ongelmaani riittää pari laserhoitoa jotka eivät tosin ole vähään aikaan ajankoihtaisia opiskelijatuloilla.

Kommentit

  1. Mielestäni olet turhan kriittinen eikä ihossasi ole mitään vikaa. Ja omasta mielestäni se on tässä paljon parempi kuin meikkikerroksella kuorrutettuna. Kiva kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh kauneus on katsoja silmissä. Ihoni on epätasainen, ositain punertava ja noita arpia. Itselläni tosin seuraavanlainen käsitys: hyvä iho = babyface xD

      Kiitos kehuista kuitenkin <3

      Poista
  2. Ei tuo ihosi minustakaan paha ole, tai siis ei syviä arpia tms. Vaan omassa naamassahan pienikin näppy tuntuu joskus maailmanlopulta, ja kyllä itseänikin häiritsee pari saman tyylistä arpea leuassa, kun sulla on poskessa :)

    Miten muuten pystyt nukkumaan Mentorin kanssa? Tai siis eikö sua häiritse, kun se vaihtaa asentoa yöllä jne.? Mun piti heittää kissakin sängystä omaan petiinsä, kun heräilin sata kertaa yössä sen myöhnäämiseen, kehräämiseen ja tassutteluun päälläni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omassa naamassa pienikin virhe tuntuu suurelta!

      Ja ihan hyvin. Huonommin nukkuisin jos ei olisi Mentoria vieressä ;D

      Poista
  3. Sun kasvot on paremmat ilman meikkiä. <3 ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Phyhhyh... Nyt tavitset kyllä optikon apua xDDD

      Poista
  4. Mun mielestä sulla on hyvä iho! Mutta totta tuokin että omassa naamassa pieniki tuntuu isolta(:

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?