Kauneus täältä tullaan!

Huomenna pääsen hoitamaan asunnon lisäksi itsenikin kuntoon. Minulla on illaksi aika Pääasiassa, joka on ainoa kampaamo jonka ammattitaitoon luotan. Minulla on todella paljon kauhukokemuksia kampaamoista ja Pääasia on ainoa jossa olen aina saanut juuri sen lopputuloksen mikä on ollut mielessä. Kauhein kokemus on ollut ehdottomasti Hairstoressa. Minulla oli ihanat keskipitkät hiukset ja halusin kerrosleikkauksen sekä otsatukasta viistomaisen. Lopputulos oli pari senttiä pitkät hiukset ja täysin suora lyhyt otsatukka. Voitte arvata että itku siinä tuli. Korvaukseksi tyrkyttivät ilmaisia palveluita, mutta jätin ne väliin. Heille kun en enää koskaan palaa. Täytyy myöntää hyvän kampaamon löytämisen olevan todella haastavaa. Onneksi olen omani jo löytänyt. Tällä kertaa otan kulmien muotoilun ja värjäämisen sekä hiustenleikkuun. Peruspaketti siis tulossa. Lisäksi Espanjasta saatua rusketusta täytyy ylläpitää ja käväisen kampaamon jälkeen solariumissa. Lisäksi huomenna on työssäoppimispaikan metsästämistä. Minulla on jo mielessä paikat joista käyn kysymässä. Toivottavasti nappaa jo heti ensimmäisessä paikassa joka on listani ensimmäisenä. Wish me good luck!


Kommentit

  1. ei wich vaan wish;)

    VastaaPoista
  2. Mistä oot menos kyselee paikkaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon menossa melkomonesta paikasta kysymää. Kerron sitten mihin pääsin =)

      Poista
  3. Itekkää en hairstoree mene. En oo Pääasiassa käyny, mutta Hairsstoren kaltainen kampaamoketju arveluttaa. Käyn Sariannassa keskustassa, ja suosittelen kokeilemaan joskus, jos innostut vaihtamaan. :3 Tai ehkä käyn itse ensin Pääasiassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole vaihtamista edessä kun vihdoin viime keväänä löysin Pääasian loistavan palvelun. Kampaajat on samalla aaltopituudella ja ymmärtää mitä haluaa =)

      Poista
  4. En kyllä ensimmäisenä lähtisi Pääasiaa suosittelemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laadukkain asiakaspalvelu ja ammattitaitoisimmat työntekijät Lappeenrannassa joten miksi en lähtisi suosittelemaan

      Poista
    2. Omat kokemukseni Pääasiasta eivät ole järin positiiviset ja sen takia vaihdoin kampaamoa. Riippuu tosin varmasti kampaajasta millaiset taidot on.

      Poista
    3. Itse käyn Prisman Pääasiassa ja vielä ei ole tullut mitään moitittavaa. Nuoret reilu parikymppiset kampaajat ovat mielestäni parhaita, sillä heidän kanssaan pääsen aina samalle aaltopituudelle. Vanhemmilla kampaajilla on yleensä melko kangistuneet tavat ja tuntuu etteivät he viitsi tutustua nykyajan hiustyyleihin.

      Poista
    4. Se mikä on parasta Pääasian kampaajissa on miten he ekana leikkaavat hillitymmin ja sitten kysyvät vieläkö lyhyemmiksi. Ei tule itkuepisodia :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?