Työssäoppimisen ensimmäinen numero on....

Eilen opettaja kävi työpaikallani Casanovassa ja meillä oli pieni palaveri työssäoppimisestani, johon sisältyi arviointi. Siinä arvioinnissa pisteytettiin neljä eri osa-aluetta, joita en nyt saa mitenkään mieleeni. Kuitenkin kolmesta osa-alueesta sain H2:sen ja yhdestä K3:sen. Yleisarvosanaksi tuli siis H2. Hyvin on siis tämäkin työssäoppiminen sujunut. Minulla on todella hyvät itsearviointi taidot. Tiesin jo ennen arviointia mikä numero minulle tulee. Tosin tuota K3:sta en odottanut saavani. Minulla nimittäin on niin paljon oppimista kaikissa osa-alueissa edelleenkin. Minun alallanihan onkin sanonta ''ravintola-alalla ei koskaan valmistu''. Maanantaina on edessä vielä näyttö ja sitte on 2/6 näyttöä jo suoritettuna. Tätä osiota on taas jäljellä enää 10päivää.

Minun on pakko lopuksi laittaa kuva ja siihen liittyvä tarina Mentorista. Oltiin päivällä ulkona ja olin ottamassa Mentorista talvisia kuvia. Juuri yhden kuvan otto hetkellä Mentor päätti sitten vetää pissit mukaan kuvaan. Taisi olla Mentorilla protestointi päällä ''nyt toi perkeleen kuvaus saa luvan loppua senkin paparazzi!''


Kommentit

  1. Varmaankaan kovinkaan moni lukijasi ei ymmärrä/tiedä, mitä arvosanasi tarkoittavat. Voisitko ystävällisesti avata meille lukijoillesi niiden merkityksen, ihan virallisten määritelmien mukaan ja ne varmaan löytyvät siitä saamastasi paperista. Kiitos etukäteen! Aloita hylätystä ja selitä kaikki siitä ylöspäin, kiitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 3 tai K3 kiitettävä
      2 tai H2 hyvä
      1 tai T1 tyydyttävä

      Jos saa hylätyn, ei saa ollenkaan numeroa. Tosi helppo ja yksinkertainen siis tämä nykyinen ammattikoulujen arvosanataulukko =)

      Poista
    2. Jotkut käyttävät etukirjain liitettä ja jotkut käyttävät. Itse kuulun niihi jotka käyttävät =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?