Salaa treenaamista!

Aloitin noin kuukausi sitten ''salaa'' treenaamisen. En siis ole pitänyt siitä mitään ihmeempää meteliä. Mun motivaatio treenaamisen suhteen nimittäin on ollut mitä sattuu tähän mennessä. Tällä kertaa tosin voin sanoa treenaamisen sujuneen hyvin. Treenaus kohdallani ei ole mitään kummoista. 200xvatsalihakset eri tekniikoilla ja 100 selkälihaliikettä 3-5 kertaa viikossa. Lisäksi tietenkin koiran kanssa lenkkeilyä päivittäin, eikä seisomätyökään ole haitaksi ollut. Ero on huima verrattuna lokakuussa otettuun shirtless kuvaan puhumattakaan vuoden takaisista kuvista. En aio enää koskaan palata entiseen. Sen verran työtä tehty tämän eteen.

Sen olen huomannut että niin laihdutuksen kuin luonnollisen vartalon muokkauksen tärkein asia on ruokavalio. Olen nyt kuukauden aikana lisännyt kalaa, kanaa ym... proteiinin lähteitä ja vähentänyt hiilareita. Tämän viikon aikana lupaan vihdoin saada aikaiseksi kirjoittaa sen toivepostauksen terveellisestä ruokavaliosta!

Joulukuu 2012
Lokakuu 2013
Joulukuu 2013
Anteeksi likainen peilini. Mun peilit sisältää aina enemmän meikkiä kuin mun meikkivarasto sisältää on yhteensä.
Unelmavartaloni <3

Kommentit

  1. Onks sul naisten alkkarit vai katonko väärin? :D Jos on niin miten ihmeessä mahut niihin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunnustan! Noi vaan himotti Seppälässä niin paljon kun noissa lukee ''Funtastic'' xDDD
      Ei nämä hyvin istuvat olekkaan, mutta yllättävän löysät ja leveät etumuksen kohdalta. Ei siis plumpsaha varusteet ulos kätköstään :D

      Poista
  2. Oot tosiaan saanu kropan hyvään kuntoon. (Nuorena nahka viel kutistuu, aattele et olis ollu 10 vuotta venyneenä ni kyllä jäis löysää nahkaa laihtumisen myötä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos <3

      Matkaa tosin unelmavartaloon on vielä!!!

      Poista
  3. En yleensä kommentoi, mutta nyt oli ihan pakko. Tuli niin ihasteltua tuota tulosta, onneksi olkoon! :) Todella upea muutos ja ei voi kuin todeta, että tuloksia oot kyllä todellakin saanut aikaan :)
    (Sain ihan itselleni inspiraatiota tästä, kiitoksia!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ihanaa jos pystyn omilla suorituksillani muitakin innoittamaan <3

      Poista
  4. huikeaa muutosta :) Etenkin jos miettii vielä vanhempia kuvia susta joita oon joskus stalkkaillu niin huhhuh... :D ruokavalion kannalta on ehdottomasti paras puhdasruoka ja hiilareitten raju vähennys! Älä kuitenkaan ihan kokonaan unoha niitä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitospaljon <3
      Ja enhän mä voi niitä unohtaa. Viimeeks eilen vedin ihanaa ranskanleipää. Ei mun ruokavalio mee sellaseks ku niil psykoottisilla treenaajilla. Syön iha normaalisti, mutta pikkasen enemmän proteiinia =)

      Poista
    2. jeps hyvä :) ois hyvä et kaikki ihmiset söis tuolla tavalla. Ehdottomasti kannattaa siis suosia protskua :) hyvä juttu että pidät itestäs huolta! Kun näyttää paremmalta, on mielialakin ja olo muutenkin parempi!

      Poista
    3. No ihanteellisessa ruokavaliossa pitäisi syödä eniten hyviä hiilareita. Oliskohan ollu jotenkin näin 45%hiilaria, 32%proteiini ja 23% rasva. En tarkkaan muista mutta pistarit näistä oli tuossa marraskuussa :D

      Poista
  5. Olet kyllä monelle esimerkillinen. Kouluttaudut,ulkoilet,pidät itsestäsi huolta. Valitettavan monelta liikkuminen ja itsensä huolehtiminen jää. Hyvä Petri! T. Kotkan mamma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiititos paljon =)
      Kouluttautuminen tosin on Suomessa ihan päivän selvä asia. Ulkoilun ja itsensä huolehtimisen suhteen täytyy itse tehdä päätös ja täytyy löytyä halua. Suomessa tosin valitettavan moni ei ole kiinnostunut miltä näyttää ja vaatteetkin ovat ''tärkeintä että lämmittää'' tyyliä ;/

      Poista
    2. Vai että suomalaiset eivät välitä mitä päällensä panevat, pääasia että lämmittää? onko tämä oma mielipiteesi ja onko sinulla kenties jotain vertailukohdetta toiseen maahan? :D

      Poista
    3. No siis melko usein kuulee ihmisten puhuvan miten vaatteissa on tärkeintä käytännöllisyys, mukavuus ym...

      Itselle kun taas tärkeintä on se miltä vaate näyttää :D

      Poista
  6. vau! näytät tosi hyvältä!
    itsekin olen yrittänyt kovasti kiinteytyä..lihava en ole koskaan ollut,mutta kukapa ei haluaisi timmiä kroppaa? jonkunlainen motivaation puute ja mielenlujuus puuttuu,sillä ehkä pari kolme viikkoa jaksaa tsempata,mutta sitten se lopahtaa.
    oon kuitenkin saanu siun laittamista kuvista,saavutetuista tuloksista tsemppiä projektiini :--) kiitos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Tsemppia suoritukseen. Muista ruokavalio ennen kaikkea!

      Poista
  7. moikka, haluisin vinkkaa sulle semmosen youtubekanavan ku blogilates! :) se tekee joka kuukaudelle semmosen treenikalenterin minkä jumpat löytyy sit youtubesta ilmaseks ja sillä saa huimia tuloksia aikaan! :p sulla kun ei oo laihtuminen tavotteena enää niin kuhan vaan syö tarpeeks proteiinia niin tolla saa lihaksiakin kasvatettuu tosi kivasti, siinä tehään oman kehon painoilla/pienillä käsipainoilla liikkeitä jotka kiinteyttää ja muokkaa kehoa.

    Tunti päivässä ja lupaan ettet kuukauden jälkeen kadu vaan kaikkea muuta! ;) vaikka tosi upeelta näytät jo nyt!
    -tiuku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista sekä vinkistä, mutta en aio ruveta muuttamaan jo hyväksi havaittua tekniikkaa. Saattaa olla mun kohalla että kun rupeaa muuttelemaan niin mielenkiinto loppuu :D

      Poista
  8. Vautsi! Sullahan alkaa sixpäkki näkyä! :) Huikea muutos vuoden takaiseen niin ulkoisesti, kuin sisäisestikkin. Muistan, kuinka valitit, ettet pidä ulkoilusta, etkä talvella kävele koskaan :D Hienoa Petri, hienoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unelma vartalo siis lähestyy koko ajan ;)

      En mä vieläkään välitä ulkona olemisesta kuin kesäisin, mutta nyt on pakko Mentorin takia tehdä pari pitkää lenkkiä ja useampi lyhyempi lenkki pivittäin :D

      Joku 6-8 kertaa käydään ulkona päivittäin =)

      Poista
  9. Vau mikä muutos. Nyt vaan penkkipunnertamaan niin saat haluamasi rintalihakset ja hartioiden seudullekin tulee lisää massaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kaikki aikanaan. Kuntosaleista en pidä, joten täytyy katsoa miten kotona onnistuu. Hartioihin en oikein lihaksia halua. Rinnan kohdalta alavatsaan on mun tarkoitus =)

      Poista
  10. Toinen kuva alas, WOW! Olet todella onnistunut painonpudotuksessa ja sen pitämisessä myös alhaalla! Hyvää joulunalusaikaa ja joulua sinulle!

    VastaaPoista
  11. ''200 x vatsalihakset eri tekniikoilla ja 100 selkälihaliikettä 3-5 kertaa viikossa.''

    Voisitko vähän selventää että millä eri tekniikoilla? Pystytkö ottaa esim. kuvia netistä? Entä selkälihakset, miten teet niitä?

    Sori kun kyselen, mutta itellä ei oo kokemusta noista ja nyt innostuin tästä sun postauksesta tosi paljon. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seruaavissa kuvissa on kaikki mitä teen lukuunottamatta kakkos kuvasarjan kakkos rivin kahta ensimmäistä kuvaa. Ainakin minun kohdalla toimii kuten kuvista näkyykin ;)

      Toivottavasti näistä on sulle apua =)

      http://www.firstprotein.co.uk/wp-content/uploads/2013/03/ab-workout-moves-diagram.jpg

      http://4.bp.blogspot.com/-4o3ku5OYA4I/Ua9AcXGBBiI/AAAAAAAAAH8/ulFUYx7Irj8/s1600/wantfitness-8+Min+Abs+Workout2.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-JNtF8Sb2tJU/Ucff5iONCXI/AAAAAAAAAhc/qdDWRJR0dv0/s1600/selk%25C3%25A4lihasliike.JPG

      Poista
  12. Käytätkö mitään laskuria tai muuta? Kirjoitit että olet lisännyt esim. proteiinien määrää ja vähentänyt hiilihydraatteja. Miten tällainen noviisi osaa laskea noita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla nyt tollasta pakkomiellettä ole :D

      Hölmökin osaa nostaa proteiinia ja vähentää hiilareita. Lisää lihaa, kananmunaa jne... ja vähentää leipää, pastaa, perunaa, riisiä ym...

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?