Näyttö sujui hyvin!

Maanantaina minulla oli näyttö ja se sujui jälleen hyvin. Arvosanat ovat siis T1, H2 sekä K3. Ensimmäisessä näytössä nappasin K3:n ja tässä näytössä paperiin rustattiin H2, joka on myöski hyvä numero. Kriteerikohtia oli kymmenen, joista puolet oli K3:n arvoisia suorituksia ja loput viisi H2:n arvoisia suorituksia. Keskiarvo kun lasketaan niin se alennetaan siinne H2- arvosanaan ja olenkin oikein tyytyväinen saamaani numeroon.

Näytössä tein siis ihan normaalin työpäivän. Ainoa poikkeus oli se, että näytön ottaja katsoi koko ajan vieressä ja välillä kyseli kaikkea. Se pääasia oli lounasruuan valmistus ja valmistinkin päivän henkiläkunnan lounaan. Broileria, grillattuja kasviksia, perunamuusia ja timjamikastiketta. Arviointi keskustelussa sai kuulla samaa mitä ensimmäisessäkin. Ihmeteltiin miten olen jo näin etevä alalla vaikken ole kuin puoli vuotta alaa opiskellut. Ehkä tämä sitten vain on minun kutsumusammattini? Tai sitten johtuu siitä kun olen äidin kanssa häärinyt keittiössä jo tarhaikäisestä saakka. Jo ala-asteella osasin itse valmistaa perusruokaa kuten esimerkiksi jauhelihakastiketta ja perunoita. Olen myös aina rakastanut ruuan laittoa ja hyvää ruokaa. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Niinhän se sanontakin menee. Huomenna sitten toivepostausta taas vuorossa!


Kommentit

  1. Voi, kumpa meilläkin kokkialalla näyttö olisi tuollalailla päivän kestävä ja että joku vain pönöttäis siinä vieressä! Meillä käytäntö nimittäin on että näyttöviikko, viisi ihan normaalia työpäivää mutta kokoajan tarkkaillaan ja arvioidaan, joskus tullaan heittämään joku kysymys :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi meillä ei ole kun sen päivän piinapenkki. Ja usein nuo näytön ottajat eivät ole kuin parisen tuntia paikalla, jonka jälkeen antavat arvosanan ja lähtevät :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?