Kaikkien odottama videopostaus!

Nyt saatte vihdoin videopostauksen. Kyseinen video on kuvatta viime kuun puolella kun olin Helsingissä vierailemassa. Videon teimme yhdessä ihanien ystävieni Pikachun sekä Yahnun kanssa. Edellisenä iltana oli ollut rankka yö. Miamin keikka, biletystä ym... Krapula siis vaivasi meitä kaikkia, mutta nyt nauttikaa videopostauksesta!

Kommentit

  1. Olet kyllä videolla ihan Julia Tukiaisen näköinen ja oloinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kehuista <3
      Julia on ihana ja mahtava persoona sekä ihminen!!!

      Poista
  2. Aaw :3 Petri sul on ihana ääni, ja oot muutenki sulonen tos videos :3 <3 Puspus :*
    Love u <3
    Äkkii uutta

    VastaaPoista
  3. kirjoittaako jani blogia? :)

    VastaaPoista
  4. Mikset ite puhu mitään???? Koittaisit nyt kerrankin itse tehä postaus kun sun ääntä moni tahtoo kuulla! Eikä pelkkää dorkahymyy vaan :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en osaa olla videopostauksissa. Miljoonia kertoja oon kokeillu, mutta mua rupee aina vaan naurattamaan ja hymyilyttämään, enkä saa mitään sanotuksi xDDDD

      Mähän oon sanonu sen miljoona kertaa, että ei oo oikein mun juttu ;D

      Poista
  5. Tää oli oikeesti tosi symppis video :D Ja Picachulla on nimi miestä myöten, se oli mun suosikkihahmo sillon aikanaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos paljon <333
      Kuten huomaa emme ole liian hapannaamoja, vaan nautimme elämästä estoitta ;D

      Poista
  6. Olipas hyvän tuulinen video, tämä mummo tykkäs :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?