Hei me bailataan ja remontoidaan!

Viikonloppu meni biletyksen ja remontoinnin parissa. Lauantaina kahdella ystävälläni Mimmillä ja Seljalla oli kimppatuparit kun muuttivat vierekkäisiin taloihi. Sinne siis suuntasin alkuillasta iltaani aloittelemaan. Paikalla oli myös paljon muita ihania ystäviä. Alku ilta menikin uudet asunnot katsastaessa, boolia ja muita tarjoiltavia syöden sekä tietysti jutellessa ystävien kanssa. Pian kuitenkin kello näytti sen verran, että täytyi alkaa suunnistamaan jo kohti keskustaa. Suuntana oli vanha tuttu Giggling Marlin, joka onkin kantapaikkani kuten blogistani sen olette jo varmasti huomanneet. En ollut käynyt siellä moneen viikkoon ja nyt oli aika päästä tuon ajan vierotusoireista eroon. Tequilaa, drinkkejä, tanssia ja todella paljon actionia kuten aina. Bailasimme tietenkin pilkkuun asti ja pizzerian kautta menin kaverini kanssa minun luokseni yöksi.

Krapulapäivän vietin astetta erikoisemmalla tavalla. Aamu tosin meni normaaliin tapaan. Mentorin kanssa käveltiin lähimpään putiikkiin, josta saa energiajuomaa. Minulla se on R-Kioski. R-Kioskeilla ei ole krapulanpoistajaani Ed Green Lightia ja siispä sain tyytyä Lemon Lightiin. Mentor on muutes taas kasvanut ihan sikana ja olikin pakko taas ottaa kuva jossa Mentor on sylissäni. Laitan vielä vertailun vuoksi ihan ensimmäisen kuvan minusta ja Mentorista. Näkee miten isoksi on sylivauva jo kasvanut. R-Kioskilta sitten hipsittiin takaisin kotiin päin ja minä syöksyin suihkuun. Suihkun jälkeen naamani oli sen näkönen ettei sitä paljaalteen voinut jättää. Hiukan ehostusta ja olin valmis uuteen päivään. Varsinaisesti krapulapäiväni vietin remontoiden vanhempieni asuntoa. Uudistimme keittiön kaapiston, maalasimme makuuhuoneen sekä tapetoimme ruokailutilan. En ole koskaan tapetoinut ja ajattelin sen olevan vaikeampaa. Ja vielä mitä. Se oli helppoa kuin heinän teko. Tähtien kohdistuksetkin ovat hyvin kohdillaan. Seuraava tapetointikohde tulee olemaan minun asuntoni. Lattiaa täytyisi myös hiukan uusia. Varsinkin WC:n kauhea betonin värinen kivilattia kaipaa kipeästi uutta pintaa. Muuten olenkin tällä hetkellä tyytyväinen asuntooni jos ei tätä laiskuuteni vuoksi syntynyttä pyörremyrskyä lasketa huomioon. Mä en vaan tiedä mikä siinä on vaikeaa laittaa vaatteet takaisin kaappiin tai pyykkiin sekä kosmetiikka, korut ym.. takaisin paikoilleen. Koulun ja koiran aktiviteettien jälkeen ei yksinkertaisesti jaksa kuin rösähtää sängylle ja katsella elokuvia sekä sarjoja netistä. Tänään alkoi kouluviikko ja olen ensimmäisenä päivänä ihan kuollut. Se tosin johtuu viime öisistä vähäisistä yöunista. Unirytmini on hiukan sekaisin vielä töiden jälkeen.



Kommentit

  1. Milloin postaat blogitekstin, jonka aiheita keräsit lukijoilta viime viikolla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta unohdin kertoa!!!!!!!!!
      Ne tulee ensi viikonloppuna. Minun oli tarkoitus luoda isänpäivänä menu vanhempieni luona, koska yksinäni en oikein kokkaile mitään. Niin tuo remontti onkin köynnissä, niin se siirtyy ensi viikonloppuun.

      Poista
  2. Haha mun eno asuu sun naapuris xd

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?