So boyish today!

Minulla ei ole koskaan ollut yhtä tiettyä tyyliä jolla pukeudun. Pukeutumiseni riippuu täysin fiiliksestäni, tilanteesta, minne pukeudun jne... Yhtenä päivänä saatan olla rock'n roll ja seuraavana päivänä niin purkkapoppari kuin olla ja voi. Tämän päivän fiiliksen mukaan pukeutuminen onkin tosi poikamainen. Tänään olen kärsinyt koko päivän migreenistä ja jouduin jäämään koulusta pois. Lääkkeiden avulla migreeni on melkein poissa ja voin lähteä kohta johonkin syömään. Jääkaappi ammottaa tyhjyyttään, joten ravintola kutsuu. Muistakaa myös käydä antamassa äänenne Sunsilk- kilpailussa joukkueelleni:  http://www.sunsilk.fi/fb/team/12

Aina kun olen ottamassa kuvia Mentor änkee kuvaan xD

Kommentit

  1. Mikä olikana kengänkokosi?? Noin 44, kuvan perustella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herranjumala jos tuon kokoiset ois. En löytäis mistään hienoja kenkiä! Mun koko on 40 ja jotkut 39 kootkin menee <3

      Poista
    2. Mites voi olla? :D kuvassa sun jalat näyttää ihan hiton isoilta :D

      Poista
    3. Miten sulla voi olla noin pieni jalka, siis pituutees nähdän. Minijalka-Petri. :D No tietty parempi sulle, löytyy sit niistä naistenki kengistä kokoja. :D

      Poista
    4. En tiedä ja hyvä se tosiaan mulle on :D

      Poista
  2. missä kävit syömäsä? onko sulla suositella jotain hyvii ruokapaikkoja lappeenrannasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekävin ihan vain Coffee Housessa. Paras ruokapaikka Lappeenrannassa on Ole. Perässä tulee Casanova sekä Tassos =)

      Poista
  3. OO ÄM GEE NÄYTÄT HYVÄLTÄ! <3 :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?