Nyt on Mid Season Sale!

Kävin juuri katsastamassa eri nettikauppojen alet ja nelly.com kyllä ylitti kaikki muut. Siellä oli ihan älyttömän halpaa. Kauheasti en kuitenkaan viitsinyt tilailla sillä muualtakin on tulossa pakettia kuten esimerkiksi Cybershopista. Nellyltä ostoskoriini pääsi mustat perustennarit, parit housut sekä hiuslakka, joka minulla on loppunut. Ensi viikolla kun tulee lisää rahaa voisi sitten käydä taas tilailemassa lisää. Halvat vaatteet ovat heikko kohtani. Välillä saatan ostaa jonkin vaatteen ihan vain sen takia, koska ''se oli niin halpa''. Kenelläkään muulla tätä ongelmaa? Yksi asia mua pelottaa aina netissä shoppaillessa. Mitä jos koko ei olekkaan oikea? Usein tuleekin tilattua aivan liian isoja vaatteita tai sitten liian pieniä. Paidoissa ja kengissä olen oppinut hyvin tuntemaan jo kokoni. Housut ovatkin heikko kohta. Vaatekaupassakin otan sovitettavaksi aina liian isot tai pienet farkut. Saa nähdä miten minun tällä kertaa käy.

Hiuslakka by Framesi
Nly Shoes - Favori Shoe

Pieces - Vibe Leggings

Pieces - Funky Fair Highwaist




Kommentit

  1. Miten raaskit jättää Dolss-keikan väliin tänä iltana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koulu menee edelleen tällä hetkellä kaiken muun paitsi Mentorin, perheen ja ystävien edelle =)

      Poista
  2. Kiva lukea juttujasi
    T.kolmen lapsen mamma

    VastaaPoista
  3. saakos muuten kysyä että eikö naistenmallin housujen pitäminen tunnu hmm.. liian ahtailta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ainakaan minusta tunnu. Olen käyttänyt ihonmyötäisiä farkkuja niin kauan kuin jaksan muistaa =)

      Poista
  4. Nuo jälkimmäiset housut näyttäisivät hyvältä myös mun vaatekaapissa!

    "Valitettavasti loppuunmyyty" - Nelly.com </3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei ;/

      Jos mä en tykkää, niin voin myyä noi sulle :D

      Poista
  5. Sun juttuja on kyllä kiva lukea, myönnän lukeneeni jo pitkään blogiasi. Sulla on tosi mukava, värikäs asenne elämääsi! :)

    Nellyn salessa kävin itsekin ihmettelemässä, tietenkin pitää sieltä hamstrata kaikki hiusjutut, rasvat, meikit ym. unohtamatta HOUSUJA. Mulle pitäis asettaa joku kielto, etten pääse selaamaan alehousuja/farkkuja. Jotain jää aina haaviin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun viihdyt blogini parissa <3

      Mulla on ihan sama homma. Tosin mä kun shoppailen alessa niin mua ei kiinnosta melkeen yhtään mikä tuote on kyseessä. Kunhan se on kivan näköinen ja halpa. Yleensä en edes tarvitse tavaroita joita alesta ostan. Aleissa shoppailu = ostan koska haluun :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?