Lopetan siivoamisen!

Mulla alkaa oikeesti menemään nyt hermot ja naapurit luulee mua ihan oikeesti jo joksikin lähiön dyykkariksi. Viimeiset kolme siivouspäivää on menneet seuraavalla tavalla. Ekalla kerralla luulin heittäneeni blogiani varten saadut lahjakortit vahingossa roskiin. Toiselle kerralla heitin verkkopankkitunnuksni roskiina ja juuri äsken kävin metsästämässä eilen ostamani meikit sieltä roskapussista pois. Joko mä oon hölmö tai mä siivoan liian hyvin. Itse alan epäillä jo tuota ensimmäistä vaihtoehtoa todella suuresti. Ensi kerralla levitän pussit etukäteen lattialle ennen roskiin vientiä.

Jännitin muutes ihan turhaan tuota iltavuoroa ja a'la cartea. Se meni hyvin ja hauskaa oli. Rakastan työskentelyä Casanovassa. Se on ihan mahtava paikka niin syödä kuin työskennelläkkin. Suoraansanottuna nautin siellä työskentelystä. Olen vihdoin löytänyt alani ja alastani kategorian johon aijon erikoistua. Haluan tuollaiseen suureen a'la carte ravintolaan töihin. Siitä tietää olevansa oikealla alalla ja oikeassa paikassa kun ei työpäivän aikana katso edes kelloa ajatellen ''milloin päivä loppuu?''. Tänäänkin minulle tultiin sanomaan, että työvuoro on jo ohitse. Toinen asia josta tällä alalla nautin on ehdottomasti jälkiruokien tekeminen. Olen itse melkoinen herkkuperse ja rakastan kaikkea makeaa. Jos ehdoton kestosuosikki täytyy listata niin se on juustokakku mansikkamelballa ja siihen vielä jäätelöpallo samalle lautaselle kaveriksi. Ei voi olla mitään parempaa herkkua kuin tuo!

Tälläiseen meikkiin päädyin halloweeniksi. Ilman noita huulia tosin!

Kommentit

  1. Tuli just mainos tv:stä! http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/minisites/miss-manga/index.aspx?gclid=CMO8l-_swLoCFa14cAodsE0AmQ

    VastaaPoista
  2. Mikset laittautunut Effie Trinketiksi?

    VastaaPoista
  3. Minun roskalaatikkoni on upotettu maahan n. 3-4 m syvyyyteen. Pari vierailua siellä on kyllä opettanut tutkimaan tavarat tarkkaan, mitkä lentää roskiin... :) Viime kerralla oli lähellä etten viettänyt yötäni sekajäteastiassa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi mulla ei ole upotettu. Mä oisin tuhonoma :D

      Poista
  4. Sanoit lahjakorteista tässä aiemmin kyllä että ne löyty sun vaatekaapin hyllyltä, ei rosiksesta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se olikin! Joka päivä tapahtuu jotain jännää, eikä pysty muistamaan. Siksi minu pitääkin kirjoittaa blogia reaaliajassa tai en muistaisi koskaan mitään :DDD

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?