Kauneusihanteeni, armeijasta lykkäys ja koulutodistus!

Tämä aamu ei ollut todellakaan mitä odotin. Ensin nukun pommiin ja myöhästyn bussista. Sen jälkeen odotan 1,5 tuntia bussia turhaan pakkasessa, sillä yksikään bussi ei kulkenut ohi joka oli todella outoa. Tuosta minun pysäkiltäni nimittäin kulkee aina bussi tunnin välein. Ainakin tähän asti kulkenut. Siinä bussia odotellessani tulikin yks kaks äkkilähtö Lappeenrannan aluetoimistoon. Siellä juttelin jonkun aluepäällikön kanssa ja minulle tuli lykkäys taas jälleen kahdeksi vuodeksi ja seuraavan kerran kutsunnat odottavat minua vuonna 2015. Pari vuotta siihen siis aikaa, joten yksi asia on hetkellisesti hoidettu kuntoon.

Muuton ja koulun suhteen olen myös tehnyt nyt ratkaisuni. Käyn nyt jo alkaneen kurssin kunnialla loppuun asti ja sitten alkuvuodesta muutan kohti pääkaupunkiseutua. Ainakin vielä siis loppuvuoden olen Lappeenrannassa. Ensimmäisestä kurssista saimme nyt todistukset. Todistus oli hyvä lukuunottamatta asiakaspalvelun numeroa. Siitä kysyinkin miksi asiakaspalvelun numero on T1, vaikka näytössä ja työssäoppimisesta sain siitä K3:n. Sainkin selvyyden ja numero on annettu kirjallisen koulutehtävän perusteella. Tuo numero on ihan omaa hölmöyttäni, sillä unohdin täydentää tehtävään asiakaspalvelukohteet ja niiden tarpeet. Työssäoppimisnumeroon en saanut selvyyttä miksi se on ainoastaan H2. Noh hyvä numero tuo kakkonenkin minun mielestäni on. Kai heillä joku perustelu siihen on miksi se on alennettu ja täytyy sitä vielä kysäistä!

Eilen illalla sain sähköpostin, jossa minua pyydettiin kertomaan kauneusihanteistani. Tykkään toteuttaa teidän lukijoiden toiveita ja täältä pesee taas. Minun kauneusihanteeni vartalossa on kapea. Kapeassa vartalossa minulla on taas kaksi erilaista ihanetta. Ensimmäinen on sellainen kapea, hoikka, tasainen ja kiinteä vartalo. Toinen kauneusihanteeni on kapea vartalo ja vatsassa lievästi näkyvät vatsalihakset. En ole koskaan pitänyt näkyvistä lihaksista itselläni, mutta vatsan alueella lievästi näkyvät olisi kivat. Kasvoissa taas tykkään sellaisista jyrkistä kylmäoloisista kasvonpiirteistä.

Oma vartaloni tällä hetkellä!





Kommentit

  1. Sulla on tosi siisti ja sopiva toinen nimi toi Mikael ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Itskkin pidän siitä ja muutenkin koko nimestäni. Teininä muistan kuinka halusin vaihtaa nimeni Petristä Alexiin. Onneksi alaikäisenä ei saa itse päättää tuolaisista asioista!

      Poista
  2. Olisi mielenkiintoista kuulla millainen on mielestäsi kaunis nainen, ja millaisia piirteitä pidät viehättävinä? Vaikket tunnekaan naisiin vetoa niin kyllähän sinulla on varmasti mielipide heidänkin ulkonäöstään :) -eevu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naisten kohdalla minulla oikeastaan ei ole niinkään kauneusihannetta. Pidän kauniina niin erilaisia naisia.

      Tässä on julkisuudesta tuttuja naisia, jotka ovat mielestäni kauniita ja kuten huomaat jokainen poikkeaa toisistaa. Eva Longoria, Avril Lavigne, Katy Perry, Paris Hilton, Kim Kardashian.

      Poista
  3. Pari vuotta lykkäystä. Nyt käytä se aika tehokkaasti ja opiskele kokin ammattiin. Itse amatöörikokkina arvostan tätä ammattia aika pirun korkeelle. Mä oon tällanen paljon parjattu inssi.

    -97 Kertausharjoituksissa, jossa olin jääkärikomppanian varapäällikkönä, jäi ehkä eniten meidän yksikön huoltojoukkue. Siellä oli muutama kovan tason kokki suorittamassa kertausvelvollisuuttaan. Vaikka jätkät teki safkaa metsässä todella rajoitetulla kalustolla ja ainesvarastolla, niin voi pojat, että se muuten osasi maistua. Siis oli ihan muuta toista, kuin mitä siinä lafkassa, varsinkin metsässä, oli tottunu saamaan.

    Vieläkin iso käsi näille heeboille, jotka piti meidät puolentoistasataa ukkoa pataljoonan parhaissa (kuuleman mukaan) pöperöissä metaäolosuhteissa viikon verran. Ja se meininki sekä hyväntuulisuus niillä oli jotain käsin kosketeltavaa. Ne ties, ja suorilla huomas, että hyvä henki -> hyvä safka -> hyvä fiilis koko komppaniassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta, että ''hyvä ruoka, parempi mieli''. Itse tosin en sinne armeijaan mene, joten siellä kokkitaidoistani ei tule olemaan iloa :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?