Halloween meikin testailua!

Testailin juuri halloween bileitäni varten erilaisia meikkejä. Ihan vaan pikaisia raakavedoksia ilman viimeistelyä. Huomenna testailen lisää, mutta tänään suosikikseni päätyi tuollainen J-Rock- tyylinen silmämeikki. Otin suosikistani kuvankin teidän nähtäville. Tuon tyylinen silmämeikki on tällä hetkellä siis tulossa. Hain postista myös cybershopista tilaamani pinkit piilolinssit perjantaita varten ja niitäkin oli pakko heti testata!

Tein tänään myös yhden asian jota en ole tehnyt koko opiskeluideni aikana. Leikkasin itseäni pukolla sormeen. Onneksi töissä on kunnolla varustettu lääkekaappi niin vuoto loppui melkein heti. Laastari sormeen, suojahanska käteen ja töitä jatkamaan. Tänään olen myös ollut melko väsynyt kun viime yönä tuli melko huonosti nukuttua. Huomenna onneksi alkaa iltavuorot ja tarvitsee herätä vasta puolen päivän aikoihin. Mentor tosin herättää mut varmaan jo aamupäivällä kuten sillä on tapana. Pääsen elämäni ensimmäistä kertaa huomenna a'la carten pariin ja mua jännittää ihan sikana. Luojan kiitos annoskortit on keksitty ja tänään tutustuinkin niihin jo töiden jälkeen!


Kommentit

  1. Ootko ennen käyttänyt piilareita? Onhan sulla tarvittavat nesteet ja tekniikka hallussa? Ei kannata ainakaan "väsähtää" bileissä piilarit silmissä, muuten voi simmut olla aamulla ilmankin tosi pinkit ja kipeet! Aika makeen näköset kyllä on noi, laita joskua töihinkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 14-vuotiaana ostin ensimmäiset piilarit, joten hyvin on hallussa :D

      Poista
  2. Mun mielestä tuo meikki ei sovi siihen teemaan mitä haet asullasi, tai sitten et tehnyt sitä hyvin, mutta jos tuo sun mielestä on hyvä, niin sehän onkin tärkeintä. Onhan noi sun kasvonpiirteetkin tietty hieman haasteelliset, jos meinaat söpöksi japsitytöksi laittautua :D

    Lisäksi mun mielestä kirjoittelit aikaisemminkin jostain viillosta sormessa, johon oli laastaria kaiveltu jne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä miksikään japsitytöksi pukeudu. Ihan japsipojaksi vain J-Rock & J-Pop sekoitustyylillä ;D

      Mulla on huono muisti, mutta mun mielestä koulussa tai töissä ei ole haavoja tullut. Kotona on saattanut tullakkin =)

      Poista
  3. Kauanko cybershopin tilauksessa kesti, että sait sen haettua postista?
    Olet valloittava persoona, hyvää viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisi kestää kaksi tai kolme päivää, eli ei pitkään siis =)
      Ja kiitos kehuista <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?