Oh sweet Tequila!

Taas tuli käytyä shoppailemassa, ulkona syömäsä ja bilettämässä. Pitäisi hiukan hillitä tätä jatkuvaa rahankäyttöä ehkä. Joskus iltapäivällä suuntasin keskustaan ja näin ekana ystävääni Makemea, jonka kanssa kierreltiin kauppoja, käväistiin subwayssä ja istahdettiin muutamille Old Park Irish Pubiin. Vähän ajan kuluttua Krista miesystävänsä kanssa liittyivät seuraan. Meidän piti mennä keilaamaan, mutta keilahalli ei ole kesäisin auki. Se niistä suunnitelmista siis. Teimme sitten sellaisen päätöksen, että kävimme kaupassa hakemassa siideriä ja hyökkäsimme Giggling Marliniin illalla. Meno oli taas vaihteeksi villiä. Tanssimista korokkeella, tequilaa, drinkkejä ja ihania ihmisiä. Aina kun menen bilettämään jonnekkin jossain vaiheessa tulee aina joku kehumaan mun blogia ja mua, joka on myös aina yhtä ihanaa. Mun tämän hetken ehdoton suosikkibilebiisi on Carly Rae Jepsen - Call Me Maby. Clubille sopivana remixinä tietenkin. Black Jackiäkin tuli taas pelattua ja ekaa kertaa elämässäni voitin siitä pelipöydästä muutaman kympin.

Tule eilen moneen kuukauteen painokin tarkistettua Kristan luona kun itse en vaakaa omista ollenkaan. Olin ihan ällistynyt kun vaaka näytti 67,5kg. Mä oon koko ajan luullut painavani 75kg. Painoindeksini on tällä hetkellä 21,8. Ihanne paino siis ja tässä tämä myös pysyy.

Postissakin tuli taas käytyä hakemassa kaikkia ihania vaatteita ja kosmetiikkaa. Yksi paketti sisälsi vaatteet Helsinki Pride- tapahtumaan. Niitä ette päse näkemään ennen kuin parin viikon kuluttua. Vaatteet tilasin taas jälleen bisters.fi- sivustolta. Olen täysin koukussa heidän valikoimaan. Hiukan erikoisempia vaatteita halvalla hinnalla. Bitersiltä tuli pride vaatteiden lisäksi myös ihana valkoinen laukku ja pitsinen rannekoru, joita käytin eilen Giggling Marlinissa. Kosmetiikka puolestaan tuli thebos.fi- sivulta. Meikkivoidetta, puuteria sekä kulmakynä.





Kommentit

  1. Mitä sä kulmakynällä? Ku käyt kampaamos korjauttaa kulmat parin viikon välein?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos mä lähen bilettämään niin tottakai mä vielä vahvistan kulmia, kuten noissa kuvissa oon esimerkiks tehny.

      Poista
  2. Sä oot sit vaan tietämättäs laihtunu (: itellä ei paino nouse eikä putoo tän hemmetin sairauden takia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa johtuu siitä ku koiran kaa tulee liikuttua ja enne liikuin vaan sohvan ja jääkaapin väliä :D

      Poista
  3. Mitä tapahtu sille selvinpäin Prideen asti? Onko sun vaikeaa olla juomatta? Käytkö baareissa ystävien kanssa selvinpäin vaikka he joisivatkin?

    VastaaPoista
  4. Missä Mentor on biletyspäivinäsi? Tai siis niinä päivinä, kun iltapäivän myöhäinen lounashetki kavereiden kanssa venähtääkin ex tempore aamuyön tunneille? Toivottavasti ei vaan yksin kotona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotona tietenkin ja soitan Mentorille lenkittäjän. Mulla on sama henkilö, jonka palkkaan aina Mentorille vahdiksi/viihdyttäjäksi =)

      Poista
  5. Onko sulla ollut koskaan rakennekynsiä? Mitä mieltä olet niistä ylipäätään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole. Tarkotus olisi opetella itse tekemään niitä kunhan on aikaa/varaa ostaa se tuote paketti.

      Poista
  6. Ainakin sulla on ihan liian vaaleaa meikkiä naamassa tuossa baarikuvassa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?