Kauneudenhoitoa kotioloissa ♥

Tänään on päivä mennyt täysin rentoutuessa. Aamulenkki ja sitten piti mennä vanhempien ja kaverin kanssa Lappeenranna Kauppatorin kirppikselle, mutta se ei tietenkään ollut auki kun oli juhannus. Kirpparia kun ei ollutkaa, niin mentiin sitten kaverin kanssa kahden pöristelemään autolla. Jäätelö, salaatti, kylmää juomista ja rannalle. Mentor tietenkin mukana. Mä en tiedä miksi, mutta mua rupee uiminen aina väsyttämään, vaikka luulisi sen virkistävän kuumalla ilmalla. Rusketusta ei jääty ottamaan. Minä nimittäin aina halutessani otan rusketuksen purkista ennemmin kuin käristyn kauheassa auringonpaisteessa.

Loppu päivä menikin kauneuden parissa. Tein pitkästä aikaa ihan itse kasvonaamion tarvikkeista, joita keittiöstä sattui löytymään. Kasvonaamioon laitoin kylmää kahvia, kaurahiutaleita, kahvinpuruja sekä ekaa kertaa elämäni aikana perunajauhoa. Tuota perunajauhoa suosittelen lämpimästi jos on helposti rasvoittuva tai sekaiho. Perunajauho nimittäin vei minulta ärsyttävän kiillon kasvoista, mikä minulla aina kesäisin on. Kesäisin ihoni on aina rasvainen ja talvella todella kuiva. Tiedä sitten mikä ihotyyppi minulla on. Kasvonaamion jälkeen oli vuorossa päivittäinen sheivaus. Mietin tuossa sheivatesani, että jos käyttäisin vahaliuskoja, niin pitäisikö mun murehtia vähemmän noista karvoituksista? Laserhoitoihin vielä ei ole varaa, mutta niiden pariin aijon joskus parikymppisenä siirtyä. Lopuksi vielä levitin ihanan ja kauniin rusketuksen St.Morizin itseruskettavalla ja sävynä tietenkin dark. Alan pikkuhiljaa ulkonäöllisesti siinä kunnossa, että voin sinne Helsinkiin lähteä. Ensi viikolla vielä luvassa lisää naamioita, rusketusta ja kynnet hoidan kuntoon.




Kommentit

  1. Suosittelen lämpimästi epilaattoria !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Epilaattoria on testattu, mutta ei ollu mun juttu se ;/

      Poista
  2. Suosittelen tekeen ite sokerivahaa, Youtubesta löytyy videoita ja how to make ohjeita.

    VastaaPoista
  3. oon koittanu niitä vahaliuskoja muutaman kerran ja oon sitä mieltä että niillä voi heittää vesilintua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kokeillu vahaliuskoja kasvoille. Toimi hyvin, mutta koski ihan jumalattomasti varsinkin suun yläpuolelta :D

      Poista
  4. Ei vissiin sulla oikeen tartu tuo itseruskettava ku oot kuvissa tosi kalpea vaikka sanotkin levittäneesi itseruskettavaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarttuu... Tuossa kuvassa on vasta 1x ruskettavaa ja levityksestä on vain pari tuntia. Nyt minulla on 3x levitystä takana ja rusketus on jumalainen <3

      Poista
  5. Suosittelen sokerointia! Ite oon käyny nyt pari kertaa, maailman huipuin juttu! :) eikä tee niin kipeää ku vahaus! Ite käyn siis kosmetologilla, enkä ite askartele sokereita!

    VastaaPoista
  6. Muutat Johannan alivuokralaiseksi Jollakseen?

    VastaaPoista
  7. mitä sä opiskelet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tällä hetkellä missään. Syksyllä aloitan jonkin koulun =)

      Poista
  8. Kauneudenhoito on paljon muutakin kuin kemikaalien läiskimistä iholle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tietenkään ole, mutta se on suuri osa sitä =)

      Poista
  9. suosittelen kans sokerointia, videoita löytyy youtubesta sugar waxing haulla. itse käytän sitä lähinnä intiimialueelle, jota muuten joutuis sheivaamaan melkein joka päivä, mutta tuolla vahaamisella pysyy viikonkin ihan sileänä. jos oikein muistan niin 8 ruokalusikallista sokeria ja 1 rkl sitruunamehua laakeaan valkoiseen kuppiin ja pienissä pätkissä mikrossa lämmittää kunnes on oikea väri ja koostumus. valkoinen sen takia että näkee parhaiten sen värin. lähinnä kokeilemalla oppii tekeen tuon mössön.

    pitänee kokeilla tuota neuvomaasi naamiota. itellä ihan paras naamio on aspiriininaamio mikä myös kuorii ihon. siihen tarttee vaan normi aspiriini tabletteja 2 ja pari tippaa vettä ja about ruokalusikallinen hunajaa. ensin laittaa aspiriinit pienelle lautaselle ja pari tippaa vettä päälle että ne lähtee liukenemaan sitten hunajaa päälle ja sekoittaa keskenään jonka jälkeen hellästi pyörivällä liikkeellä hieroo naamaan silmiä vältellen. oottaa 15min ja sit huuhtelee pois. naama on kuin vauvan peppu sen jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä kokeilla. Varmaan melko sotkuista puuhaa tuo. Tuota sun kasvonaamiotasikin täytyy kokille. Kiitos mahtavista vinkeistä <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?