Vappu 2013!

Sinne meni taas yksi vappu ja hauskaa oli taas. Vappuaattona suunnitelmat taas muuttu ja meninkin yhtiin bileisiin. Sitä ennen ehdittiin tehdä vaikka ja mitä. Mentorin kanssa käytiin tosi pitkällä aamulenkillä. Vähän satoi, mutta minua se ei haitannut. Rakastan sadetta kuten olen jo kertonutkin. Mentorkaan ei välitä enää sateesta yhtään. Kävelyn jälkeen meikkasin, puin päälle ja lähdin kaverini Mimmin luokse aloittelemaan ''iltaa''. Haettiin kaupasta muutamat siiderit ja alkosta pullot viiniä. Kauppareissun jälkeen menimme vielä minun luokse leikkimään ja ulkoilemaan Mentorin kanssa. Joskus illalla oli aika siirtyä auton takapenkille ja suunta kohti bileitä. Ilta meni todella mukavasti. Siideriä, viiniä, karaokea, tanssimista ym... Yhden virheen tosin tein. Unohdin syödä ja pullo viiniä ja siiderit kihahti aika nopeasti päähän ja sammuin. Kauheen kuvankin oli musta kaverit ottanu, joten jaetaan ihana sammumiskuvani teillekkin.

Vappupäivänä ei ihme kyllä ollut edes krapulaa. Nousinkin pirteänä ylös ja koiran kanssa metsään lenkille. Vähän ajan päästä lenkin jälkeen äiti ja iskä tulikin hakemaan mua. Tiedossa oli kokkaamista ja munkkien leipomista. ABC:n kautta hakemaan tarvikkeet ja vanhemmille kokkaamaan. Kokattiin kana- ja ulkofilepihvejä, lohkoperunoita, paistettua sipulia ja sieniä sekä hiukan kasviksia. Ruuan jälkeen äitin tekemä taikina olikin valmista ja minä pääsin paistamaan munkit. Itse tehty ruoka ja leipomukset ovat aina kaikista parhaimpia. Muuten vappupäivä meni ihan vain rentoutuessa. Käytiin ajelemassa ympäri kaupunkia, pystytettiin pihakalusteet ja minä aloitin shortsi kauden. Olisin mieluummin aina shortseissa kuin pitkissä housuissa. Ainoa vaan, että sheivaaminen lisääntyy aina kesällä. En halua olla mikään karvainen luolamies. Huomenna sitten tatuoijalleni, postiin hakemaan paketteja, shoppailemaan ja ruokakaupassa käymään. Voisi kokata jotain ihanaa sienipastaa.







Kommentit

  1. toi eka kuva on tosi onnistunu ! :) looking good !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljo <3
      Itsekkin pidän tuosta kuvasta =)

      Poista
  2. onko nuo sammumis kuvat otettu sinun luotasi?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole... Mikään kuvista ei ole minun luona kuvattu :D

      Poista
  3. Tuli mieleeni tällainen kysymys, että miten pitkä olet? :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?