Sunnuntaina on kirppari päivä!

Vihdoin sää suosii. Tulevana sunnuntaina on lämmintä reilu 20c ja aijon suunnata Lappeenrannan Kauppatorille myymään sinne joka sunnuntaiselle kirpputorille. Minun piti mennä jo viime sunnuntaina, mutta sade iski ja suunnitelmat menivät mönkään. Myytävänä mulla löytyy siis ihan kaiken kokoisia vaatteita XS:stä XL- kokoon. Löytyy myös koruja esimerkiksi Guessin kaulakoru on myynnissä suununtaina ja myös sisustustavaraa löytyy. Paljon erilaisia verhoja, lyhtyjä, tuikkukippoja, kynttilänjalkoja jne... Tulkaa siis sunnuntaina ostoksille ja mua moikkaamaan. Huomenna pidän välipäivän postaamisesta, koska sen verran tiheään tullut taas postausta, että inspiraatio alkaa kadota. Joinain päivinä nyt lähiaikoina tullut kaksikin postausta. Sunnuntaina sitten palaillaan kilpailun merkeissä!

Kuva: Etelä-Saimaa

Kommentit

  1. Ooks missää vaiheessa harkinnu pk-seudulle muuttamista? (: ihan mielenkiinnost kyselen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen, mutta en Helsinkiin hintatason vuoksi. Mielessä on pyörinyt esim: Vantaa ja Kerava =)

      Poista
    2. Vantaa ja Kerava on vähän.... epämääräisiä paikkoja :D Jos et ihan Helsinkiin halua niin suosittelen Espoota! Ja kyllä Helsingissä on niitä edullisempiakin alueita :)

      Poista
    3. Oon sama henkilö eri tilillä vaan mitä käytän nyt sit täst lähin (: Okei. Ite asutaan tytön kanssa Länsi-Vantaalla. vaikka tääl on Itä-Vantaata korkeammat vuokrat, ni sinne en takas siltikään enään koskaan muuttais, en sitten kirveelläkään. 2009 Hakunilasta pääsin pois, never again :D Joten lyhyesti virsi kaunis, suosittelen ehdottomasti Länsi-Vantaata (:

      Poista
    4. Vantaa mulla päällimmäisenä mielessä tällä hetkellä =)

      Poista
  2. löytyykö sulta vielä tuo guessin koru ja mitä pyytäisit ja sattuisiko olemaan kuvaa siitä :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyy. Laita vaikka sähköpostiosoite, niin laitan sulle kuvaa ja muuta =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?