Skumppaa rannalla & iso molskahdus!

Tiistaina tuli juotua ekat skumpat rannalla tänä kesänä. Mun kaveri Ida tuli yllätysvisiitille mun luokse ja saatiin melkein heti saada päähän käydä ostamassa parit siiderit. Skumppaa mulla oli omasta takaa jääkaapissa valmiina. Ennen lähtöä kokattiin kanalasgnettea ja masu kun oli täynnä ei muuta kuin rantakalliolle vilttien, musiikin ja kylmien juomien kanssa. Pitkästä aikaa käytiin Idan kanssa kaksistaan ottamassa muutamat. Juomat kun oli tyhjennetty ja kello oli jo melkosen paljon sain mahtavan idean. ''Tarjoo shotti baarissa, niin hyppään järveen''. Shotti kun oli juotu niin ei voinu enää muuta kuin kävellä taas jälleen rannalle ja molskahtaa sinne veteen. Ai saakeli se vesi oli kylmää. En tajuu miten joku pystyy menemään avantoon kun mun mielestä tuokin oli jääkylmää. Noh eipä ole koskaan tultu uitua toukokuussa ja nyt se asia on korjattu. Seuraavaksi en kyllä mene uimaan ennen kesäkuun loppua. Yleensä uin ekaa kertaa joka kesä Helsinki Pride reissulla leirintäalueella, johon aina majoitumme telttaan, mökkiin tai hostelliin. Riippuu aina missä on vapaata. Tuosta mun veteen hyppäämisestä on muuten videota. Heti kun Idalta saan tuon videon laitan sen teidän nähtäväksi. Tiistaina tuli myös pari paitaa, jotka ostin eräältä lukijalta/facebook kaverilta. Ihanan persoonallisia nuo paidat. Tuollaisiin ei ainakaan H&M:ssä törmää.

Mä olin eilen tosi turhautunu. Oon ollu jonkin aikaa tosi vähällä meikillä, eli meikkivoidetta ja puuteria vaan naamassa, enkä ole mielestäni näyttänyt omalta itseltäni. Eilen nappasin sitten meikkipussin ja tälläydyin kuin olisin clubille menossa. Tosin en ollut menossa koko päivänä muualle kuin koiraa ulkoiluttamaan metsään ja satamaan jäätelölle. Ainakin itselleni tuli parempi fiilis ja tuntui taas olo omalta itseltään. Oon meikannu 12- vuotiaasta alkaen, enkä enää osaa kuvitella itseäni meikittä. Tulee todella alaston olo ilman meikkiä. Moni teistä varmasti ymmärtää mitä tarkoitan. Meikeistä tulikin mieleeni tänään saapui ilmoitus, että The Bossin meikit on saapuneet. Huomenna täytyy siis suunnata postiin hakemaan meikkejä. Siellä on muistaakseni ainakin meikkivoidetta, puuteria, kulmakynä ja ripsaria. Muistakaa käydä osallistumassa The Bos- kilpailuun, josta voit voittaa 20e arvoisen lahjakortin kyseiseen verkkokauppaan. Kisan löydät täältä.

Uusi paita #1

Uusi paita #2


Kommentit

  1. Avantoon on paljon helpompi mennä kuin vähän kylmään veteen. Itsekään en tykkää uida kesällä jos on kylmää vettä mutta rakastan kuitenkin avantoa.

    Nuo paidat ovat tosi kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Avantoon mua ei sais haulikolla uhkaamallakaan. Musta tää on kuitenkin helpompi kun hyppää vaan ja tulee nopeesti. Mäki oon iha hulluna noihi paitoihi =)

      Poista
  2. tiedäthän että alkoholi lihottaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos tarkkoja ollaan niin kasviksetkin lihottavat liikaa syötynä!

      Poista
    2. niin no onhan toi totta. mut niinkuin varmaan tiedät on jotkut ruuat/juomat epäterveellisempiä kuin toiset :D kasvikset lihottaa, mutta enemmän lihottaa pitsa. ja alkoholi myös.

      Poista
  3. Petri mitä teet koulujenpäättäjäispäivänä eli huomenna lauantaina?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kärsin krapulasta melko varmasti johtuen tästä yöstä :D

      Poista
  4. Käyn aina silloin tällöin lukaisemassa sun blogia. Aluksi se oli sitä nauramista, kun pyörit niiden kahden kahjon seurassa, mutta sitten huomasin, että sun jutut on kyllä ihan järkeviä. Ja järkevimmiksi näyttävät menevän. Hienoa! Toinen hieno asia on se, että kävin klikkaamassa oikealla olevaa valikkoa, jossa oli juhannuskuvia 2012. Täytyy sanoa, että aika reippaasti on muuttunut sulla ulkonäkö ja nimenomaan parempaan suuntaan alle vuodessa. Ei samaksi tunnistaisi. Ei sitten millään. Hauskaa kesää!

    VastaaPoista
  5. Moi Petri! Ensinnäkin kiitokset mielenkiintoisesta blogista! Olet innoittanut syvästi minua oleen sinut itseni kanssa ja olenkin saanut voimia sinusta tulemaan kaapista sekä taistelemaan irti hyväksikäytöstä. Vihdoin on tämä kesä, jota olen pitkään odottanut. Kesä jolloin saan tehdä mitä haluan. :) Olen pohjoisesta kotoisin ja ajattelin suunnata tonne Helsinki Prideille ja olisin sinulta kysynyt missä leirintäalueilla olet Helsingissä yöpynyt? Ja jos on vielä muistikuvia hinnoista niin olisin kiitollinen :) Hyvää kesää sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi mahtavaa jos mun blogista on ollut noin suurta apua sulle <3

      Vuosaaren leirintäalueella oon yöpyny. Googlettamalla löytyy hinnasto =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?