Kesäkauden avajaiset & Evil Dead @Nuijamies!

Nyt on Giggling Marlinin kesäkausi avattu. Perjantaina Giggling Marlinissa oli siis kesäkauden avajaiset, jonne menin ystäväni Makemen kanssa. Sain tästä myös hyvän tekosyyn lähteä shoppailemaan itselleni kesäisiä bilevaatteita. Kaikki kaupat kun oli kierretty läpi, niin pussistani löytyi neonvihreä-valkoinen toppi, valkoiset kengät, joissa on neonvihreää sekä pari sinistä perustoppia. Laihtumisen myötä mä oon heivannu lähes kaikki mustat vaatteet pois ja käytänkin nykyään lähes pelkästään valkoisia tai värikkäitä vaatteita. Musta on yksinkertaisesti todella tylsä väri, enkä enää tarvitse sen ''hoikentavaa'' vaikutusta. Sopivat vaatteet kun olin löytänyt kävin Alkon kautta hakemassa pari pulloa skumppaa iltaa varten. Alkosta suuntasin kotiin suihkuun ja laittautumaan.

Alkuilta vietettiin Makemen luona skumppaa juoden ja tälläytyessä lisää. Kymmenen aikoihin suuntasimme GM:ään, jossa oli ekan tunnin ajan hanajuomat ilmaisia. Tuo tunnin ilmaiset juomat tosin ei mun rahanmenoa estäny. Ilmainen tunti kun oli ohi, niin tuli tilattua tequilaa, cosmoja, sex on the beachiä ja vaikka mitä drinkkejä. Ilta meni tosi mukavissa tunnelmissa tanssien, tai ainakin melkein. Siellä oli joku todella junttimainen poikaporukka, joka vislaili mulle koko ajan. Sitten meni hermo kun yksi niistä junteista tuli läiskäsemään mua perseelle. Kerroin jutun portsarille ja kyseisten tyyppien ilta loppui siihen. Illan aikana tuli myös hävittyä jälleen kerran rahaa siihen saakelin Black Jack pöytään. Vielä mä joskus siitä voitan. Sitten kun itse lähdin pois GM:stä mulla oli vieläkin biletysfiilis. Niinpä suuntasin vielä lähibaariini laulamaan karaokea. Mun tuurilla tosin valomerkki tuli jo ekan laulun jälkeen. Sieltä suuntasinkin sitten kiltisti kotiin nukkumaan.

Tänään päivä on mennyt ei niin hyvässä kunnossa. Kun heräsin mulla ei ollut ollenkaan krapulaa. Koiran kanssa lenkillä ollessa yhtäkkiä ne eilisen illan neljä tequilaa iski ja lujaa. Buranaa otin pari niin päänsärky lähti pois ja pääsin lähtemään kaverini luo, jonka kanssa kävimme katsomassa Evil Dead- elokuvan. Mä en tajua miten moni on kehunu sitä leffaa. Mun mielestä tuo leffa ei ollut edes mitenkään ''kauhistuttavin elokuva jonka tulet näkemään'' kuten tuota mainostetaan. Kerran katsottava pätkä, jossa paljon huumoria. Tuota voisikin nimittää mun mielestä kauhukomediaksi.




Olenko sekaisin? Mun mielestä tuo on kaunis!

Kommentit

  1. vitsit oot hyvässä kunnossa! OIkeesti, mahtava muodonmuutos :) olet ihana positiivinen persoona, pysy tuollaisena, älä ikinä muutu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Enhän minä koskaan muutu. Olen oma itseni loppuun asti!

      Poista
  2. Ei vitsi, ootko laihtunut tässä lähiaikoina lisää? näissä kuvissa näytät vielä laihemmalta, huonolla tavalla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole laihtunut lisää. Ainoastaan kiinteytynyt =)

      Poista
  3. Olet kyllä hienosti pitänyt painosi kurissa laihdutuksen jälkeen! Ja kiva kesäinen asu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Pyrin syömään terveellistä ruokaa. Kasviksia, kanaa, tummaa riisiä ja makaroonia jne... Herkkuja olen rajoittanut. Niitä tulee syötyä kerran pari viikossa.

      Poista
  4. Giggling <3 Ihan paras paikka LPR:ssä, sen jälkeen kun DIVA suljettiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on... Toinen on Ilona. Se tosin viikonloppuisin on joku k22. Viikolla pääsee 18-->

      Poista
  5. Mikä siun lähibaari on?
    Tuo siun vaatetus näyttää miusta siltä et on unohtunu laittaa päälysvaatteet päälle. on vaan aluspaita ja aluskalsarit...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun lähibaari on joku hirvee räkälä. Ki Bar's vai mikä se olikaa.

      Mulla on päällä ihan farkkushortsit ja toppi. Perus kesävaatetus. Kaikki ei voi pitää samanlaisista vaatteista. Mun mielestä nuo on kivat vaatteet. Muuten en niitä olisi ostanutkaan.

      Poista
  6. wouuuu, ootpas upea! olet mahtava ja erotut joukosta etkä mee massan mukana! <3 sun blogia on ilo seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Olen oma itseni muista välittämättä =)

      Poista
  7. Pistää vihaksi tuollaiset ääliö-luuserit, joita kohtasit baarissa. He taitavat kuvitella, että ovat hauskoja ja "cooleja" kun häiriköivät muita, mutta itse en katso sellaisia luusereita edes päin. Tai mietin hiljaa mielessä, että kuinka traumaattinen lapsuus tuollakin raukkaparalla on ollut kun toisten häiritsemisestä saa nautintoa.

    Ja näin naisena suosin miehiä, joilla on fiksu työ. On ihan selvää, että tuollaisilla junttipelleillä ei ole fiksua työpaikkaa, koska eihän kukaan apinaa halua palkata firmansa mainetta pilaamaan. Eikös olekin muotia olla sellainen hyvä tyyppi, joka tulee toimeen ihmisten kanssa ja on suvaitsevainen? Vaikka ainahan on näitä mattimyöhäsiä, joiden arvot ova sieltä 50-luvulta, sen oman mamman ja papan opettamia. <3 Omat vanhempani eivät tosin ole noin tyhmiä vaikka ovatkin iäkkäitä.

    Onneksi sinulla on asiat hyvin ja osaat suhtautua moisiin pelleihin kuten kuuluukin: poistat ongelman baarista ja jatkat iltaa. Oma iltani olisi mennyt moisesta ihan piloille, jos olisin vain nähnyt jotain noin inhottavaa.

    Nina85

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todella ällöttävää käytöstä. Luonnollisesti kun johonkin lätee mielessä pitäisi myös pitää muut ihmiset, eikä ajatella vain omaa napaa.

      Pistettiin toi juttu kavereiden kaa huumorilla kun tyypit oli poistettu ja jatkettiin iltaa. ''Minkäs mä sille voin jos mulla on niin herkulliset muodot?''- naurettiin kavereiden kanssa.

      Poista
  8. Ai Evil Deadistäkin on tehty uusintaversio... Oon nähny vaan sen alkuperäsen joskus. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on tehty =)
      Alkuperäistä itse en ole kattonut kuin trailerin ja se näytti vielä huonommalta. Ainakin kaikki maskit ja tehosteet :D

      Poista
  9. herranjumala mitä pellejä siellä baarissaki pyörii :D helvetti mitä pellejä, onneksi sait ne poistettua baarista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta... Kannattaa vaan sanoo portsarille ja kun tollaset pervot poistettu, niin ottaa huumorilla eikä antaa pilata koko iltaa.

      Poista
  10. Sun tyylis on nykyään paljon parempi ja siistimpi kuin ne tummat rytkyt joskus alkuaikoina. Mäkään en suosi mustaa hirveämmin, ainoastaan värikkäitä, erottuvia vaatteita.
    Hienosti oot laihtunut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon =)
      Lihavempana tulee AINA käytettyä vaan jotain mustaa, koska se ''hoikentaa'' mukamas. Nyt vaan väriä elämään. Tosin kyllä vaatekaappiin pari perus mustaa paitaa pitää jättää ja sit on näit mustii Audigiereja sekä Ed Hardyjä.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?