Kesä on täällä vihdoin ♥

Parin päivän postaustauon jälkeen on nyt paljon inspiroituneempi olo ja enemmän kerrottavaakin on. Ihan ekana pitää hehkuttaa kesän olevan vihdoin täällä. Luonto on täysin vihreä, järvi aaltoilee ihanasti ja vesikin lämpenee hurjaa vauhtia. Kohta voi jo lähteä uimaan. Tällä viikolla on pakko ottaa siideriä, herkkuja sekä ystäviä mukaan ja suunnata johonkin ihanalle kalliolle järvenrantaan kuumalla ilmalla rentoutumaan. Oon tällä hetkellä kyläilemässä mummin luona. Mummi asuu ihan järvenrannassa ja parvekkeella on ihana näkymä. Täällä parvekkeella postailenkin tällä hetkellä Mentor, tupakka-aski, Ed Green Light ja leipomosta haettu tonnikalarinkeli seuranani.

Aika menee tosi vauhdikkaasti ja mä täytänkin tuossa vähän ajan kuluttua 19- vuotta. Mitään ihmeellisempiä juhlia en järjestä. Kutsun luokseni kaikki ystävät ja pidän grillijuhlat. Vuoden kuluttua kun se 20 tulee täyteen täytyy pitää hiukan isommat pippalot ja joku juhlapaikkakin vuokrata. Sinne kutsun sitten myös sukulaisetkin.

Sunnuntaina oli tämän vuoden ensimmäinen torikirppis minulle. Mentiin äitin kanssa myymään tavaroita, joilla itsellä ei enää tarvetta ole. Kyllä sitä saldoa keertyikin tosi hyvin meille. Oman osuuteni tosin tuhlasin seuraavan parin tunnin aikana. Tuli torilta ostettua itselleni pinkki toppi sekä musta aamiasastiasto kahdelle henkilölle, joka sisältää kaksi kappaletta leipälautasia, aamiaskulhoja sekä kupit kananmunalle ja kahville. Mulla ei tollasta vielä ollutkaan, joten tuli tarpeeseen ja oikea värikin oli.

Äsken Mentor vähän mökötti mulle. Lähdettiin kävelylle tuonne rannalle ja mä ''viskasin'' pahaa aavistamattoman Mentorin uimaan. Kyllä se osasi uida. Rannalle päästyään se kasteli sitten mutkin. Ei se onneksi mököttäny mulle kuin pari minuuttia ja sitten taas leikittiin innokkaasti ja juostiin kilpaa. Kesällä kun on kuumat ilmat niin otan Mentorin aina mukaan uimaan. Kauhee peto Mentor kyllä on. Yrittää aina kun näkee perhosen syödä sen ja mä oon ihan kauhuissani, että ei saa apua.

Tämän jutun mä oon varmaan aikasemminkin kertonut, mutta kerronpa uudestaan. Vesi on 100% mun elementti. Vedessä ja rannalla mä pystyn rentoutumaan täysin. Koko mieli tyhjenee ja keho rentoutuu. Oon aina rakastanu vettä ja pystynkin esimerkiksi olemaan veden alla useita minuutteja sekä sukeltamaan reilu 60m, vaikka tervakeuhko olenkin. Uimahallissa on tuo sukeltaminen tullut testattua. Vesi on mulle jotain niin ihanaa ja mystistä. Olen aina unelmoinut asunnosta rannalla ja se vielä toteutuu. Asunto tulee olemaan omakotitalo, jossa on oma hiekkaranta ja laituri.

Loppuun vielä vastaan yhteen kommenttiin, jota en julkaissut, koska kilpailupostauksiin julkaisen vain kilpailuviestit. Kaikkien kilpailuun osallistujien nimimerkit kirjoitan pienille lapuille ja sieltä arvon voittajan. Anonyymit aina numeroin. Kilpailuun pääset tästä!

Huomenna sitten tatuoijalleni suunnittelemaan miten voitaisiin kättäni jatkaa. Mulla ideat täysin lopussa, mutta onneksi mulla on lahjakas tatuoija jolta ei mielikuvitusta ja inspiraatiota koskaan puutu.






Kommentit

  1. Siis tosissasi väität että pystyt sukeltamaan 175m ilman happea? Suomenennätys nimittäin miehellä on 181m ja naisella 137m.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päästä päähän kerran ja vielä suunnilleen puoleen väliin. Eiks se uimahallin rata oo 50m? Ni 2x 50m + noin 25m?

      Poista
    2. Siitä tosin on jo melkein reilu vuosi kun tuo testattiin.

      Poista
    3. Kilpauima-altaat ovat joko 25 tai 50 metriä.

      Poista
    4. toi rata on 25m mis oon sukeltanu. Oon eläny harhauskossa. Yhyy... No suunnillee 75m on mun mielestä myös hyvä tulos. Ainakaan kukaan jotka tunnen ei pysty tuota tulosta päihittämään :D

      Poista
  2. Oonko ihan väärässä kun muistelin että se rata on 25m :)

    VastaaPoista
  3. Sulla jäi aika pikaiseksi kevätromanssiksi tää tarina sen "rokkaripoikaystävän" kanssa :D Kavahtiko se niitä sun naimisiinmeno juttuja vai mitä kävi? :D Ihana huomata että vaikutat olevan niin iloisin ja positiivisin mielin silti.on ihailtavaa kun ei jää tuleen makaamaan vaa jatkaa elämää :) Etkä oo yksin kuitenkaan kun sulla on mielettömän suloinen koira. Ja ei ikinä tiedä vaikka sieltä rannalta löytyisi se uros sulle ;) Itse olen enemmän kuin mielelläni ihan yksin tämän kesän, saa tehdä omia asioitaan eikä ole tilivelvollinen mistään. Toivon että tämä kesä olisi lämpimämpi kuin viime. Lämpöä ja aurinkoa sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mihin jäänyt? Ollaan edelleen yhdessä ja onnellisia. Ensi viikolla suuntana Tallinna hänen kanssaan <3

      Poista
  4. mihin sie oot pete siun sulhon jättänyt? :) ihanaa ihanaa kesää <3 <3 <3 viimein alkoi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mihinkään. En mä nyt siitä koko aja jotai kirjota ja suhdekkin vasta aluillaan.

      Ihanaa kesää sinnekkin <3

      Poista
  5. Olisit just täydellinen merman: http://www.buzzfeed.com/whitneyjefferson/guy-is-obsessed-with-becoming-a-mermaid (。◕‿◕。)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haluun tollasen!!!! xDDDD

      Saman värisenä kuin Arielilla on kiitos =^_^=

      Poista
  6. sähä suunnittelit tatuoivas cupcakeja ja prinsessoja kätees? muuttuko suunnitelmat? :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Prinsessa multa jo löytyy. Ariel Atlantiksen prinsessa Kuningas Tritonin tytär <3

      cupcaket on olleet harkinnassa ja ei sitä koskaan tiedä milloin sellainen ilmestyy.

      Poista
  7. Ottaisitko Mentorin kuvan, mikäli se sopisi entisten tatuointien lomaan? Luin tuolla joku päivitys taaksepäin, että sinulla olisi muka anoreksia. Huhhuh.. Voin itsestäni sanoa, anoreksian sairastaneena (eikä se koskaan lähde kokonaan päästä pois), että olet täysin terve nuori mies mun mielestä. Hieno homma, kun sait laihdutettua noinkin paljon! Jokainen löytää itselleen sopivan dieetin, sekin on aika yksilöllistä, mutta lopputuloshan se pääasia on. Itse parannuttuani anoreksiasta, sain liikaakin kiloja itselleni, kun liikunta jne kiellettiin. Painoin 42- 47 kiloa ja olen n.170 pitkä. Mun mielestä mä olin silloin onnellisempi. Outoa, mutta niin se vain oli. Pidin itsestäni "hauraana", pienenä, ja kevyenä. No, mut joo. Sulla on ihan normaali paino sun kokoiselle ihmiselle, eikä sinussa ole mitään merkkejä anoreksiasta. Hyvää kesää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enköhän mä joskus ota =)

      Mä oonki vitsaillu mm: facebookissa, että Suomen Mc Donalds kansa katkerana tilittää :D

      Poista
    2. No niinpä.. vaikken sun feissikamu olekaan.. Korostan viel', jollei joku usko siellä feissarissasi, että kyllä sellainen ihminen joka on itse ollut "luuviulu", että punnitsisit ihan tasan tarkkaan itsesi aina kun käyt vessassa, eli ainakin 20 kertaa päivässä. Sun päivät siis osittain (toki opiskellessa, ja etenkin työelämässä va'alle ei pääse niin helposti..Mutta illalla.) Et söisi mitään. Muistan, kun ystäväni seuraksi otin kerran jonkun Big Mac (?) - tyyppisen aterian, ja ystäväni söi omat sapuskansa.. mä sanoin ottavani ruoan mukaan kotiin. Kotona se sit jäi vaan syömättä.

      No mut joo, tein pointin selväksi. Voisin kertoa koko stoorin, mutta tää nyt jo riittää. Ymmärtäisivätpä muutakin, jotka sua siellä facessa moittii laihtumisesta, mitä on oikea anoreksia. Verrattuna sinuun.. terveeseen jätkään..

      Poista
  8. ihan mielenkiinnosta kyselen;) mikä on sun koulutus ja oletko työtön tällä hetkellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä peruskoulu. Ammattitaitoa/johtajuutta löytyy myynnin/vuoropäällikön töistä. Pääsen ehkä kesän lopulla vaatekauppaan töihin ja silloin siitäkin tulee kokemusta ja aijon mennä yrittäjyyskoulutukseen =)

      Mullaa ei mitään kiirettä tosin koulutuksen kanssa ole. Täytän juuri 19 ja pakko ei ole vielä tietää mitä elämältä/ammatilta haluaa =^_^=

      Poista
  9. Älä viitsi "viskailla koiraa veteen". Se voi pelästyä pahanpäiväisesti ja jopa traumatisoitua. Sen täytyy rauhassa saada tutustua veteen ja mennä sinne omaa tahtia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä nyt sitä viskannu :D

      Jos et huomaa, niin viska on ''suluissa''. Laitoin sen sinne ihan varovasti ja nyt Mentor jo ihan itse ui kuumina päivinä =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?