Karvojen kasvun ehkäisy Yves Rocherin avulla?

Mainitsin tuossa yhdessä postauksessa Yves Rocherilta tilaamani voiteen, joka ehkäisee karvojen kasvua. Mä kun sen tilasin, niin aattelin ettei se mitään auta. Nyt olen useamman päivän sitä käyttänyt ja normaalisti mulla kasvaa jalkoihin parissa päivässä sellasta pistelevää sänkeä. Nyt kun voidetta olen käyttäny ei ole vielä kasvanut mitään. Olen jättänyt sheivaamattakin nyt useamman päivän ajan ihan vain testatakseni tämän toimivuutta. En ois oikeesti uskonu tän toimivan. Suosittelen ehdottomasti kaikille. Itse ainakin rupean tätä käyttämään. Myös nuo Retropicalin tuotteet on ihan mahtavia. Raikkaita, kesäisiä, riittoisia ja hyvälaatuisia. Suosittelen eniten Retropicalin hajuvettä!





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?