Huomenna kaikki shoppailee edullisesti!

Huomenna kaikki Lappeenrannan kauppatorille! Upea ilma luvassa, perinteinen torikirpputori ja mä olen siellä myymässä. Kojustani löytyy paljon upeita vaatteita, kenkiä, laukkuja, sisustustavaraa ja vaikka mitä. Eli huomenna shoppailemaan ja tekemään edullisia löytöjä klo 07:00 - 13:00. 




Kommentit

  1. Minkä kokosia kenkiä myyt?=) Onko vaatteita M-L kokoja? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitin kenkiä on myynnissä siellä, eli kokoa 38.

      Kokoja löytyy koko skaala läpi ihan tuolta xs-stä xl:ään, joten varmasti löytyy jotain jokaiselle =)

      Poista
  2. Sulla on ihan mahtava paita tos kuvas, ja kuva muutenki onnistunu!:o Tykkään tommosista ''jätesäkeistä'' päällä, mutta unelmakuviointi olisi batman tai muu. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Kuumalla ilmalla näit on ihana käyttää ku on niin ilmavia. Ja kotona hyviä löhöilypaitoja :D

      Poista
  3. Onko yhtään miesten vaatteita myynnissä? Näin sulla kerran jossakin kuvassa upean mustan DC t-paidan:o

    VastaaPoista
  4. Olethan tulossa Prideille?:) Oon lukenu sun blogia jo varmaan parisen vuotta ja ois mahtava tavata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina siellä. Taitaa olla jo neljäs tai peräti viides vuosi tänä vuonna!

      Poista
  5. Mistä toi ihana t-paita on?

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?