Euroviisuja, shoppailua ja lettuja!

Eilen vihdoin ja viimein alkoi Eurovision Song Contest 2013 ja oon ihan fiiliksissä. Nytki kirjoittelen läheisellä niitylläni postausta, kuuntelen viisuja ja Mentor juoksentelee pitkin nurmikkoa. Semi-finaalit katson kaverini Idan luona. Eilen kokkasimme appelsiinivaahtoa ja lettuja viisuherkuksi. Saas nähdä mitä huomenna kokkaamme kun tulee toinen semi-finaali. Eilinen semi-finaali oli pikkuisen pettymys. Olin niin varma, että Serbia ja Slovenia olisi myös päässeet heittämällä sisään finaaliin. Onneksi kuitenkin Tanska ja Valko-Venäjä pääsivät finaaliin. Eilisistä esityksistä ehdoton suosikkini oli Valko-Venäjä. Valko-Venäjän esiintyjällä Alyonalla oli myös minun mielestäni illan upein asukokonaisuus, jonka olisin voinut ottaa vaikka itselleni. Mitkä oli teidän suosikkiesitykset ja asukokonaisuudet?

Tänään kävin pitkästä aikaa kirpparilla shoppailemassa ja teinkin huikeita löytöjä. Löysin mustan melko paljastavan topin, vihreä tosi ohuen melkein läpinäkyvä paidan sekä Guessin laukun. Noista ei valitettavasti ole vielä kuvia, mutta niitä kyllä tulee. Yves Rocherin pakettikin saapui. Muistin tilanneeni enemmä Rtropical- sarjan tuotteita, mutta olinkin tilannut vain parfyymin, suihkugeelin ja ripsivärin. Parfyymi ja suihkugeeli on todella ihanan tuoksuisia. Raikkaita ja hedelmällisen tuoksuisia. Ei sellaisia imeliä ja tunkkaisia. Tuo sinine ripsarikin on ihan mahtava. Kestää tosi hyvin, eikä kuitenkaan tuo sininen väri pomppaa liikaa esiin. Lisäksi paketissa oli shamppoota, hoitoainetta, huulirasvoja sekä ihokarvojen kasvua ehkäisevää voidetta. Miksi ihmisellä pitää kasvaa karvoja? Ei niillä mitään tee ja ne on todella ällöttävän näköisiä ja tosi epähygieenistä. Sheivaamisesta pitäisi tulla joku pakollinen laki. Itse sheivaan lähes päivittäin. En voi sietää karvoja.






Kommentit

  1. Itekkin sheivaan lähes joka päivä, vihaan karvoja :D mutta epähygieenisiä ne ei ole, epähygienisempää on sheivata esim. alapääkarvoitus, en nyt ala selittämään että miksi näin, olen vaan lukenut asiasta joskus jostain.. ja tuskin niitä karvoja ihan huvikseen kasvaa, kaikella ihmiskehonsa on tarkoitus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suojaa limakalvoja bakteereilta, mutta ennemin otan kaikki tulhdukset sun muut bakteerit kuin oon joku luolamies kivikaudelta. Joskus kun oli 15- vuotias, niin muistan käskeneeni silloisen poikaystävän aloittamaan sheivaamisen tai tulee ero. Se rupes sheivaamaan ja sheivaa vielä tänäkin päivänä. Ero meille tosin on tullut. Ja tiedän olen ollut ihan kauhee teenage drama queen bitch teini-iässä ja myönnän sen. Onneksi tullut järkeä päähän vanhetessa. Tosin edelleenkään en suostu seurustelemaan karvaisten miesten kanssa. Karvat on jotain niin kuvottavaa mulle, että huhhuh!

      Poista
  2. No ei tuolla mun mielestä ollut kovinkaan montaa maata, joiden kappaleita ois voinut ylistää. Kyllähän niitä kuuntelee, mutta aikalailla samaa toistoa vuodesta toiseen. Vanhoja kunnon euroviisuja ei enää ole :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löydän joka vuosi useammankin ylistettävän. Musiikkityyli on vaihtunut viisuissa ja minusta se on aivan loistavaa <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?