Vihdoin shoppailua!

Nyt määsin minun mielestä pitkästä aikaan shoppailemaan. Viime viikon alussa muistaakseni shoppailin viimeeksi, joten siitä on jo melein kaksi viikkoa. Tänään kävin vain kirpparilla. Käyn mieluusti kirppareilla, koska niistä löytyy aina kaikkea erikoisempaa ja persoonallisempaa huokeaan hintaan. Tällä kertaa tein seuraavat löydöt. Ed Hardyn turkoosi t-paita 5e, Gina Tricotin vaalea ohutta kangasta oleva kauluspaita 3,90e, musta-valkoiset verhot 8e, nuden värinen iso kangaskassi, jossa msutaa tekstiä ja kirkkaan oranssit kantokahvat 1,50e sekä kultaisen punosvyön 3,90e. Kultaisen vyön voin siis vetää yli must have- listasta. Verhoista saatte kuvia sitten kun oon saanu asunnon sisustettua kunnolla. Divaani sekä tv-taso pitää vielä hankkia sekä tietokonetuoli maalata.

Huomenna lähden sitten katsomaan peruskauppojen vaatetarjonnan jos en nuku pommiin. Typerää kun viikonloppuisin vaatekaupat on niin vähän aikaa auki. Kuulemma hyvät alet on meneillään, eikä niitä voi/kannata koskaan missata. H&M:n uutuudet mua kiinnostaa kaikista eniten, koska kaikki ystävät on mulle niitä kehunu tosi paljon. Kenkävarastoa täytyy erityisesti täydentää sekä ostaa uusia housuja ja myydä vanhat pois. Mun kaikki vanhat farkut ja housut on liian löysiä, roikkuu ja tippuu jalasta. Kesällä kun alkaa kirpputori kauppatorilla, niin mä olen siellä myymässä kaikki isoksi jääneet vaatteet pois. Aijon myös myydä siellä kaikki sisustustavarat, jotka uusien edestä saa siirtyä pois. Odotan kesää todella innoissani!





Kommentit

  1. Näytät kyllä todella hyvältä hoikistuneena! Varmasti tulee ihana kesä sinulle noin ulkoisesti uudistuneena. Itse sain kimmokkeen juuri Sinun vuoksesi, kun olen seurannut hoikistumistasi, niin itsekin aloitin elämäntapa remontin. tuloksia odotellessa.... Kyvää kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja onnea laihduttamiseen sekä elämäntaparemonttiin. Hyvää kevättä <3

      Poista
  2. Mullon toi sama Ginan kauluspaita, sinisenä tosin, ja kirpparilta sekin. Ei oo ohutta kangasta nähnykkää imo :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sit oo varmaa sama paita, koska tää on ohutta kangasta.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?