Vastaukset kysymyksiinne!

Taas tuli tosi reilusti kysymyksiä. Tässä tielle nyt kaikkeen vastaus. Aloitetaan vastaaminen heti ilman turhia höpinöitä!
 

Oletko transu? Miksi käytät tyttöjen/naisten vaatteita? Haluaisitko olla mielummin tyttö? Miksi pukeudut naisellisesti?
- En ole transu, enkä todellakaan haluaisi olla tyttö. Viihdyn todella hyvin poikana ja rakastan itseäni juuri tälläisenä kuin olen. Käytän vaatteita vähän kaikilta osastoilta. Minua ei kiinnosta miltä osastolta jokin vaate on, vaan se miltä se päälläni näyttää.

Oletko koskaan seurustellut tytön kanssa tai ollut ihastunut tyttöön? Oletko koskaan ollut naisen kanssa?
-Olen ollut. Olen seurustellu kolmen eri naisen kanssa.

Milloin huomasit pitäväsi pojista? Oliko homous sinun vanhemmille ok. Entäs transsu pukeutuminen yms?
-Huomasin sen tosi aikaisin. Joskus 14- vuotiaana. Vanhemmillani ei ole koskaan ollut mitään homoutta tai pukeutumistani vastaan. Ps. En ole transu.

Haluaisitko vielä jonain päivänä naimisiin? Millaisen ihmisen kanssa et millään pystyisi seurustelemaan? Millaisista miehistä pidät?
-Haluan joku päivä naimisiin ja haluan myös lapsia. En kuitenkaan ennen kuin täytän 25v tai jotai sinne päin. Pidän hyvännäköisistä, luotettavista, rehellisistä ja vahvoista miehistä. Varakkuus on aina plussaa, vaikka se ei tärkeää mielestäni ole

Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
-Menetin neitsyyden 14- vuotiaana kotibileissä. Nuoret lukijat elkää ottako mallia musta. Oon ollu nuorena kauhukakara. Ps. Toivottavasti äiti ei lue tätä!

Kuinka päädyit Tukiaisten seuraan? Mitä yhteistyö piti sisällään? Oletteko te vielä tekemisissä?
-Tutustuimme internetin kautta. Tapasimme kasvotusten ja siitä se sitten lähti. Minä en pidä ystävyyttä yhteistyönä, joten en oikein ymmärrä kysymystäsi ja edelleen olemme ystäviä.

Kiusattiinko sinua yläasteella?
-Kiusattiin, mutta en koskaan välittänyt siitä. Minua kävi suoraansanottuna sääliksi niitä kiusaajia.

Onko sinulla parasta ystävää ?
-Mä en osaa luokitella parasta ystävää. Kaikki ystävät ovat mulle todella tärkeitä ja rakkaita.

Miten päädyit mentorin valintaan? Miksi et ota neuvoja vastaan koirasi kanssa?
-Mä katselin ilmoituksia ympäri internettiä. Mentorin kuva kun pälähti ruudulle, niin mä vain tiesin Mentorin olevan mun koira. Mä en ole kysynyt apua tai neuvoja koiran kanssa, joten mitä neuvoja mun pitäisi ottaa vastaan kun en niitä tarvitse. Omia kokemuksia saa ja pitääkin jakaa.

Miten löysit tyylisi? Onko sinulla tyylillisiä esikuvia?
-Mun tyyli on vaan ajanmukana muokkautunut tälläiseksi. Tyylillinen esikuva on oma mielikuvitukseni.

Ärsyttääkö turhat ja asiattomat kommentit? Liikaa neuvojaan tuputtavat tyypit ja asian vierestä selittäjät?
-Asiattomia kommentteja en edes lue loppuun asti. Eka lause kun on asiaton se riittää. Kyllähän nuo neuvojat välillä ärsyttää kun neuvoja en ole kysynyt mihinkään/tarvitse neuvoja. Asian vierestä selittäjät ei ärsytä niinkään. Silloin ärsyttää jos tulee sellasia kommentteja ku tää mun blogi ois joku keskustelupalsta.

Mikä on lempidrinkkisi baarissa? Miehen puolikkaat vai Frendit? Missä kaupungissa haluaisit tulevaisuudessa asua?
-Drinkit valitsen drinkkilistoista, joten sellaista lempidrinkkiä mulla ei ole. Pidän kirpeistä, hedelmäisistä drinkeistä. Frendit voittaa. Miehen puolikkaat on ihan turha sarja ja haluan asua Helsingissä tai Lappeenrannassa.

Pidätkö Hunkseista?
-Onhan nuo kuumia. Perjantaina kävin niitä katsomassa. Grrrr....

Miksi et muokkaa kuvia kunnolla?
-Ennen muokkasin kuvista vain valaistusta, mutta nykyään en muokkaa ollenkaan kuviani.

Missä maissa olet käynyt ja missä haluaisit ehdottomasti käydä? Entä mikä on pohjoisin paikka Suomessa, missä olet käynyt?
-Olen tällä hetkellä käynyt useaan kertaan seuraavissa maissa: Venäjä, Viro, Ruotsi sekä Espanja. Tulevaisuudessa aijon käydä Japanissa, Jenkeissä, Ranskassa, Kreikassa, Italiassa, Turkissa sekä Englannissa.

Milloin aloitat varusmiespalveluksen?
-En koskaan. Minulla on vapautus.

Minne kaikkialle hait yhteishaussa ja paljon sinulla on pisteitä ?
-Hain Helsinkiin, Porvooseen sekä Lappeenrantaan. Kaikki kauneudenhoitoa. Pisteistä mulla ei oo mitään hajua.

Seuraatko ketään YouTubessa?
-En seuraa. Nykyään en käytä YouTubea lähes ollenkaan. Musiikin hoitaa mulla Spotify ja leffoja jne.. katon Netflixistä. Videoblogit mua ei kiinnosta.

Voitko listata kaikki työpaikkasi elämäsi aikana? Oletko tällä hetkellä töissä?
-Ensimmäinen työpaikkani oli lehtienjakelua 14- vuotiaana. Saman ikäsenä menin myös ensimmäistä kertaa MediaPex Oy:lle töihin telemarkkinoijaksi. 16- vuotiaana työskentelin myyjänä kirppiksellä. 17-vuotiaana menin uudelleen MediaPex Oy:lle telemarkkinoijaksi, mutta ylenin vuoropäälliköksi. Jossain vaiheessa aloin kaipaamaan maisemanvaihtoa, joten lähdin Espanjaan Jaromatic Oy:lle töihin. Sen jälkeen olin tanssijana Dolls Dancersissä. En ole tällä hetkellä töissä.

Jos et voi pitää turkiksia/nahkakenkiä miten voit syödä kanaa/kalaa/lihaa?
-Kanaa sekä kalaa syön pääasiassa. Minusta vaatteiden takia tappaminen on idioottimaista.

Vieläkö saat paljon negatiivisia kommentteja vai etkö vaan julkaise niitä?
-Idioottimaisia kommentteja on nykyään 1/20. Todella vähän niitä tulee ja en tietenkään julkaise roskaa sisältäviä kommentteja.
 
Mitä ohjelmia katot telkkarista, onko suosikkisarjoja tai ohjelmia? Millainen musiikkimakusi on, onko lemppariartisteja, käytkö keikoilla ja jos niin mistä on jäänyt parhaimmat muistot ? Luetko kirjoja ja jos niin mikä on viimeisin ja mikä on ollut mieleenjäävin?
-Katson telkkarista nykyään vain Salatut Elämät, Simpsonit sekä elokuvia. Muuten ei tule katsottua, paitsi jos on tosella tylsää. Pidän menevästä ns: ''Nrj- musiikista''. Lempiartisteja ei mulla ole. Jotkut miettii musiikissa sanomaa ja sanoja, kun taas minä mietin miten hyvin kappaleen tahdissa voi tanssia. En käy oikein keikoilla. Parhain keikkamuisto on joko viime kesän Hyväri Rock tai 2011 Helsinki Pride Martina Aitolehden keikka. Kirjoja en lue.

Mitä ajattelet tulevalta elämältäsi? Monella on suunnitteilla perhe,omatalo jne..
voisitko kuvitella itsesi perheen isänä?
-Tällä hetkellä keskityn blogiini sekä tulevaan yrittäjyyteen. Lapset ja tollaiset ei ole ajankohtaisia. Ehkä joskus kun ikä lähenee tonne 30v puolelle. Omaa taloa en aijo koskaan ostaa.

Mikä on sun lempi hiuslakka?
-Kyllä noi Tigin tuotteet vie voiton!

Lempiruokasi?
Kanalasgnette, kanasalaatti, kasvispihvit sekä grilliruoka!

Parhaat bailubiisit ja mestat top 10?
Bailubiisejä en osaa listata. Dj:n biisien mukaan yleensä bailaan. Muutaman artistin voi listata, eli Britney Spears, Aleksandra Stan, Lindsay Lohan... Parhaimmat clubit: DTM, Giggling Marlin, Ilona, The Tiger, The Circus, Forte, Kaarna, Mann's Street sekä risteilyt.



Kommentit

  1. Hedelmällinen drinkki? Tarkoitat varmaan hedelmäinen :DD

    VastaaPoista
  2. Lindsay Lohan, paras artisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä biisi esimerkiksi on ihana: http://www.youtube.com/watch?v=5lTMVCk1MGo

      Poista
  3. Hyvät vastaukset, joidenkin vastauspostaukset on tosi tylsiä kun vastataan yhdellä sanalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Mä jos vastaan, niin vastaan kunnolla!

      Poista
  4. Kysymyksiä,ainakin minun,on muokattu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikähän kysymyksesi oli? Kaikki samaan juttuun liittyvät kysymykset yhdistin.

      Poista
  5. Tosi hyvia kuvia, oot onnellisen näköinen! :)

    VastaaPoista
  6. Miten oot saanu vapautuksen armeijasta ? :D siistii ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yleensä vapautus saadaanki terveydellisistä syistä. Vai kertoisitko minulle muita syitä saada vapautus

      Poista
    2. Ei mitään hajua... En oo tutustunu tarkemmin mihikää armeijaa liittyvää juttuu. Lääkäri täytti lomakkeetki mun puolesta ku protestoin armeijaapakkoa vastaan. Yks ekoista asioista, jonka poistasin Suomesta on armeijapakko. Oon aina ollu tälläne pieni kapinallinen :D

      Poista
    3. Mitäköhän muuta poistaisit Suomesta? :D

      Poista
  7. Kuvaat tuolla itsesi kuvauksessa itseäsi "blogitaivaan väriläiskäksi" yms. mutta eikö silloin kannattaisi nimenomaan panostaa esim. blogin ulkoasuun ja todella tehdä siitä omanlaisensa? Nämä bloggerin omat pohjat ovat melko loppuunkaluttuja ja tylsähköjä. Tulitko seuranneeksi nyt juuri pidettyjä Aussie Blog Awardseja yhtään? Siellä jos missä oli törkeän paljon vaivaa nähtyjä ja oikeasti persoonallisia blogeja! Oletko tutustunut esim. näihin kahteen todella laadukkaaseen ja persoonalliseen blogiin ja mitä mieltä olet? http://vogueisonlypaper.blogspot.fi/2013/04/yellow.html
    http://naag.indiedays.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen tyytyväinen tämän hetkiseen ulkoasuun. Kuulin kyllä tuosta blog awardseista, mutta en ole seurannut niitä ollenkaan. Kyseisiin blogeihinkin olen aikasemmin törmänny, mutta ei ole minulle mieluisia =)

      Poista
  8. ähähhähää toi pinkkipaita tyttö vipaskuvas on miu luokalla o.i

    VastaaPoista
  9. Onko sulla jotain esim. whatsappia tai kikkiä jossa sulle vois pistää viestiä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ne on? :D
      Mulla on:
      http://kuvake.net/user/PrincessPetri
      http://www.qruiser.com/?id=949507
      http://www.facebook.com/pages/Petri-Penna/164445540274538
      http://badoo.com/0225360270/

      Poista
    2. WhatsApp taitaa olla sovellus, jonka voi ladata puhelimeen ja lähettää viestejä netin kautta? Eli puhelimesta suoraan toisen puhelimeen voi laittaa viestejä, mutta ne on ''ilmasia'' ku lähettää sen kautta. Ellen mie ihan väärässä ole :D

      http://eelberi.blogspot.fi/

      Poista
    3. Okei en ookkaa tollasesta koskaan kuullukkaan! Kiitos tiedosta.
      Pitää tutustuu toho joku päivä =)

      Poista
  10. Hmm etkös sä olet aiemmin sanonu että menetit neitsyyden muka joskus 11-12-vuotiaana, pariinki otteeseen oot niin väittänyt? :D Mutta toi 14 on kyllä vähän uskottavampi. :)

    VastaaPoista
  11. Ai nytkö ootkin taas Tukiaisten ystävä? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon koko ajan ollu. Meillä oli vain jotain pientä riitaa tossa yhessä vaiheessa =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?