Suunnitelmia, herkkuja sekä shoppailua!

Mulla on kauheesti suunnitelmia tällä hetkellä tulevan kevään ja kesän ajaksi. Nyt kun noita suunnitelmia on jo varmistunut, ajattelin suunnitelmiani teidänkin kanssa jakaa. Tässä kuussa ei ole oikein mitään ihmeellisempiä suunnitelmia, koska olen kaiken aikani tässä kuussa varannut pelkästään koiralle. Ensi perjantaina on pitkäaikaisen ja rakkaan ystäväni Diane Saxobeatin 19v syntymäpäivät. Dianen synttärit on aina ollut tosi mukavat ja niissä on aina aivan mahtavaa ruokaa ja boolia. Odotan innoissani. Tällä viikolla pitää mennä lahja ostamaan.

Toukokuun olen omistanut kauneudenhoitoon. Varasin ajan taas jälleen Pääasiasta, jossa viimeeksi hiukseni leikkautin. Siellä käyn ihan vain siistimässä hiukset sekä otan varmaan jonkun tehohoidon hiuksille. Värjäsin muutes tuossa pari päivää sitten ensimmäisen kerran yli puoleen vuoteen hiukseni mustalla. Tähän asti on ollut vähän kaikkea blondin ja suklaanruskean väliltä. Se on kyllä totta, että minulle sopii parhaiten tummat hiukset. Ensikuussa aijon myös mennä käymään jossain kylpylässä rentoutumassa. Rakastan höyrysaunaa ja porealtaita. Kylpylän jälkeen sitten jonnekkin drinkille. Vappukin on kohta täällä ja olen siihenkin tehnyt suunnitelmia. Aattona menen kaveriporukalla jonnekkin clubille bilettämään ja virallisena vappupäivänä on Lappeenrannan linnoituksessa piknik. Tietenkin riippuu ihan säästä tuleeko sinne lähdettyä. Tällä hetkellä näyttää melko huonolle tilanne. Onneksi tässä on reilu kolme viikkoa aikaa lumien sulamiseen ja ilman lämpenemiseen.

Kesäkuussa on paljon biletystä. Heti kesäkuun alussa on joka vuotinen Hyväri Rock, joka järjestetään Imatralla. Odotan jännityksellä esiintyjälistaa. Pidän kesäisin festareilla käymisestä. Siideri ja hyvää musiikkia livenä yhdistettynä kauniiseen ilmaan toimii aina. Hyvärin jälkeen muutamia päiviä ja onkin minun 19v synttärini. Tänä vuonna en ole mitään ihmeempiä suunnitellut. Bileideni teemana on BBQ- party. Grillaan siis tarjoiltavaksi kaikkia herkkuja kuten mm: hamppareita, hodareita, vartaita, sieniä jne... Kakku on aina mansikkakakku. Siitä en luovu vaikka henki lähtisi. Loppukuusta suuntana on Helsinki Pride. En malttaisi jaksaa odottaa millään. Pride on kesän parhaimpia tapahtumia. Suoraan sanottuna koko vuoden parhaimpia tapahtumia/juhlia. Mitään ihmeellisempää ei sitten ole suunniteltuna. Näiden suunnitelmien lisäksi teen kaikkea muuta kesään kuuluvaa. Käyn terasseilla ystävien kanssa, jossain huvipuistossa on pakko käydä, biletetään rannoilla, saareen täytyy lähteä grillailemaan ja kaikkea muuta ihanaa. Toivotaan kuivaa ja kuumaa kesää!

Nyt takaisin nykypäiviin. Tänään mulla ihan tosi reipas fiilis päällä. Aijon tänään siivota koko asunnon taas lattiasta kattoon. Kaapit pitää siivota ja järjestää jne... Äsken pesin kaikki peitot, päiväpeitot ja viltit. Seuraavaksi avaan ikkunat auki ja rupean imuroimaan. Sen jälkeen luuttuan lattiat, lähden Mentorin kanssa taas metsään ja jätän asunnon tuulettumaan. Tässä kuussa pitää hommata tuohon joku tilapäinen sohva. Ensi kuussa sitten uutta sohvaa ja tv-tasoa. Kävin myös kirpparilla ja kaupassa tänään. Kirpparilta löysin valkoiset shortsit sekä pinkki-valkoisen ruutupaidan. Kaupassa mulle tuli terveysintoilukohtaus kun näin miten paljon on tullut taas hedelmiä ja kasviksia, mitä ei talvisin oikein saa ja jos saa, niin pitää maksaa omaisuuksia. Ostoskoriin päätyi loppujen lopuksi kesäkurpitsaa, munakoisoja, kiiwejä, banaaneita, mangoja, Ed- Green Lightia, Coca Cola Zeroa sekä pieni hairahdus. Sellainen 70gramman pussi juustonaksuja. Jotain suolaista teki mieli ja noi oli siinä limppareita vastapäätä.

Päälläni lauantaina kirpparilta ostettu Gina Tricotin kauluspaita.

Kommentit

  1. Onhan siinä kovasti vapaa-ajan suunnitelmia. Mutta mites työt tai opiskelu? Oletko koskaan kuullut nuorisotakuusta? Olet alle 25-vuotias ja TE-toimistolla on velvollisuus tarjota nuorelle 3 kuukauden sisällä töitä, koulutusta, kuntoutusta tms. Muistaakseni irtisanouduit koulustasi jo joskus tammikuussa. Voitkin siis vaatia sieltä TE-toimistosta jotakin kivaa kurssia tai vastaavaa tai ehkä ne löytäisivät sinulle jonkin mukavan duunin siksi ajaksi, että aloitat taas syksyllä opiskelut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotellaan työkkärin kanssa, että alkaa yrittäjyyskoulutus, jonne aijon mennä =)

      Poista
    2. Kovasti jaksaa joitakin kiinnostaa sinun työllistymisesi :D.. Eiköhän tässä maassa ole suurempiakin ongelmatapauksia, joita pitäisi patistaa. Petrillä on sentään suunnitelm(i)a, mitä aikoo tehdä. Ja joskus käy niinkin, että suunnitelmat muuttuvat ja that's it :)

      Oon seurannu sun blogia melkein alusta saakka. Petri, oot ihana ja vaikutat paljon kypsemmältä kuin aiemmin :)

      Poista
    3. Totta... Lukis mun vanhoista postauksista tulevaisuuden suunnitelman. Oisin mä saanu työpaikan, mutta sanoin ettei mua kiinnosta siivoominen tai joku keittiöapulaisen (tiskaajan) rooli. Sit ne sano, että odotellaan vaan sitä yrittäjyyskoulutusta sitten. En todellakaan aijo elämääni tuhlata ammatissa, joka minua ei kiinnosta. Elämän tuhlaamista mun mielestä.

      Kiitos paljon kehuista <3

      Poista
  2. Kuvat näyttäisivät siistimmiltä jos petaisit ensin sängyn, varsinkin tuommoiset kuvat joissa tausta on pääoassa kuvaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sängyllä on vasta pestyt pyykit ja mä en koskaam petaa yleensä sänkyä :D

      Poista
  3. Hei,

    pidän blogistasi sun muuta, eikä minua hirveästi kirjoitusvirheesi haittaa, mutta yksi sana, joka särähtää korvaan, on sana aijon. Suomen kielessä ei ole sellaista sanaa, se on aikoa, ei aijoa. Esim. Minä aion tehdä tänään kanasämpylän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kirjottanu aina ''aijon'' ja tulen myös kirjoittamaan :D

      Poista
  4. Eikö sun pitäny aloittaa työt jossain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osa aprillipilan juonta ''miksi en ehdi kirjoittaa enää'' :D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?