Scandinavian Hunks @ Giggling Marlin Lpr!

Tänään pääsen vihdoin clubille bailaamaan vaarmaan miljoonaan vuoteen. Mulla onkin jo tosi kova ikävä sitä musiikin jytkettä, tanssilattiaa ja mun komeeta baarimikkoa. Menen tänään siis katsomaan Scandinavian Hunkseja Giggling Marliniin Lappeenrannassa. Kannattaa todellakin tulla paikalle. Hyvät bileet, herkullisia drinkkejä, skumppaa ja silmäruokaa. Tulkaa ihmeessä moikkaamaan mua jos näette. Nähdään Giggling Marlinissa tänään!


Kommentit

  1. Tämä seuraava ei liity mitenkään tähän ylläolevaan aiheeseen, mutta haluan tämän kuitenkin Petri sinulle kertoa."Olen iloinen tavatessani ihmisiä jotka pystyvät vihastumaan kaikesta, mikä uhkaa elämää. Olen kiitollinen intohimosta, jolla joku sanoo "EI", vaikka hän samalla pysyy hellänä, väkivallattomana.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?