Kriisi vaatteiden kanssa + yhteistyötarjouksia satelee!

Mulla on kauhea kriisi vaatteiden kanssa tällä hetkellä. Mulla on vaatekaappi täynnä vaatteita, mutta kaikki vaatteeni ovat dieetin jäljiltä aivan liian suuria ja roikkuvat päälläni. Ennen dieettiä vaatekokoni oli XL, mutta nyt kun olen laihtunut noin 20kg ja vartalokin on kiinteytynyt päivittäisen lenkkeilyn ja juoksemisen jäljiltä, niin vaatekokoni on tällä hetkellä S/M. Nyt pystyn jo käyttämään täysin vartalonmyötäisiä vaatteita. Painoin 74kg viimeeksi 15- vuotiaana. Nyt en aijo enää antaa itseni lihoa. Seuraan painoani ja syömisiä, mutta en tietenkään liian tarkkaan. Katson kuitenkin ettei noi päivittäiset kalorimäärät pompi tuolla yli 2000kcal:ssä. Vielä mulla on kiinteytymistä, mutta eiköhän enne kesäkuuta vartalo ole rantakunnossa. Ainakin niin uskon.

Ensi kuussa vaatekkaapini pääseekin suureen remonttiin. Itselleni liian isot vaatteet laita siististi talteen odottamaan kesän kauppatorilla sunnuntaisin järjestettävää kirpparia, jonne aijon mennä nuo vaatteet mennä myymään pois. Ilmoittelen sitten kun olen menossa myymään, niin voitte tulla moikkaamaan mua sinne ja tekemään huikeita löytöjä. Joudun myymään kaikki farkkuni esimerkiksi pois. Farkkujeni koko oli ennen 42, mutta nyt minulle menee koko 38.

Tänään alkoi muutaman päivän kestävät Kevätmarkkinat juuri tuolla kyseisellä kauppatorilla Lappeenrannassa. Siellä on myynnissä vaikka mitä. Pääasiassa lähialueiden tuotantoa, eli leipää, rinkeleitä, lihaa, juustoa sekä kalaa. Sieltä löytyy myös perus markkinatavaraa. Laukkuja, vaatteita, makeisia jne... Itse kävin siellä tänä vuonna vain syömässä muurinpohjaletun, joka on yksi suurimpia herkkujani. Sen päälle mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Todella ihana kesäherkku. Kohta se kesä alkaa. Tänään on ollut tämän kevään ihanin päivä. Lämpömittari näyttää jo 10c lukemaa ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Voisin olla ulkona tuossa säässä vaikka koko päivän.

Sitten vielä blogiasiaa. Olen saanut todella paljon viimeaikoina yhteydenottoja sähköpostitse eri tahoilta ja blogissani tulee kevään/kesän aikana olemaan arvontoja sekä kilpailuita. Kannattaa siis pysyä visusti kuulolla. Kevään aikana mulla on myös muutamat kuvaukset. Todella itsevarmana marssin taas kameran eteen ja varsinkin tämän painonpudotuksen jälkeen. Huomenna lähdenkin Järvenpäähän viikonlopuksi ja olen kirjoittelemassa teille seuraavan kerran vasta ensi maanantaina. Isoa postausta siis luvassa!




Kommentit

  1. Mun on jo pitkään pitänyt kommentoida sun blogia, mut oon aina unohtanu.. Mun mielestä oot mahtava tyyppi! Siis, ei kuka tahansa uskalla olla noin ''räväkkä'' vaatetyylinsä ym. kanssa ! :) Mun mielestä oot mahtava persoona! :)♥ Laav Juu♥
    ~Hillanblogi-hillan.blogspot

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva, että nyt muistit kommentoida <3
      Kiitos paljon upeista sanoista. Me kaikki elämme täällä vain kerran, joten eletään kunnolla kanssa!

      Poista
  2. hei, mulla olis semmonen kysymys että sillon kun laihdutit niin jätitkö pois mitään tiettyä ruokaa? ja laskitko sä alkoholin niihin kalorimääriin? oon saanut sulta motivaatiota ruveta tarkkailee omaa syömistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En jättänyt mitään ruokaa pois. Söin mitä vain haluan kunhan kalorimäärä pysyi siinä noin 1 000kcal paikkeilla. Alkoholia en laskenut mukaan kaloreihin, mutta vähensin bilettämistä 1-2 kertaan / kk. Käytin biletyksen jälkeen aina viikon ajan nestesieppareita, joita saa mm: Life- kaupasta. Suosittelen käyttämään dieetin aikana luontaistuotteita. Itsellänni ainakin vaikutti toimivan ja ei ne kalliita ole. Vitamiineja täytyy myös syödä purkista!

      Poista
  3. Eiks 74kg oo aika paljos ku sulla ei oo kuitenkaan lihasta? 60-70 kg ois parempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se täs onki ku mulle on alkanu tulee lihaksii :D

      Poista
    2. No et sä pelkästään koiraa ulkoiluttamalla saa lihaksia kasvatettua!

      Poista
    3. Haloo, miehelle joku 60kg on todella vähän! Tietysti en tiedä kuinka pitkä Petri on mutta alle 70 kilonen mies on jo kyllä melko rimpula. Huh mitä tyyppejä taas liikenteessä...

      Poista
    4. Jalkoihin on alkanut tullaa liahksia kun käy jonku 5 kertaa lenkillä ja kerran tai pari juoksemassa. Vatsan alue on myös kiinteytynyt.

      Jos painaisin 60kg olisin jo lievän alipainon rajoilla painoindeksin mukaan. Ei kiitos siis. Olen enemmän kuin tyytyväinen painooni!

      Poista
  4. Jonkin aikaa blogiasi seuranneena mua on alkanut ärsyttää, kun kirjoitat toistuvasti aikoa verbin väärin. Siihen ei tule J-kirjainta. Tää voi tuntua pilkuviilaamiselta mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös blogin kieleen, kuten yhdyssanoihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni on tuosta sanonut, mutta olen aina kirjoittanu sen noin ja tulen kirjoittamaan edelleenkin. Koulussakaan tosta ei tosin oikeinkirjoituksessa mennyt pisteitä pois, joten en sitten tiedä onko koulussa opetettu väärin.

      Poista
    2. On opetettu väärin.

      Poista
  5. Lähteekö Mentor mukaasi Järvenpäähän? ja jos ei niin mihin sen laitat siksi aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mentor oli kotona kaverini kanssa viime yön. Äsken tulin takaisin kotiin =)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?