Ihania vaatteita, vety ja siideriä ♥

Löysin muutama päivä sitten aivan mahtavan vähän aikaa sitten avatun verkkokaupan, joka myy hiukan erilaisempaa muotia kuin H&M, Sepäälä jne... Verkkokaupn nimi on Bisters. Omasta mielestäni vaatteet kyseisellä sivulla on paljon mielenkiintoisempia sekä tyyliini sopivampia. Laitoinkin jo tilauksen menemään. Postissa on nyt tulossa kolme paitaa sekä yksi kaulakoru. Enää ei mun tarttee tuolla e-bayssä pyöriä ja miettiä kaikenlaisia tullimaksuja. Kyseinen verkkokauppa maahantuo tuotteet U.S.A:sta, Saksasta sekä Kiinasta.
Käykää tutustumassa kyseiseen verkkokauppaan täällä!

Tänään piti tulla postaus itseruskettavista, mutta en tiennyt postin olevan auki vain 14:00 asit. Luulin postin olevan auki lauantaisin ainakin 16:00 asti. Maanantaina siis saatte postauksen itseruskettavista, joita olen tilannut. Posti kun oli mennyt kiinni, niin kävin lohdutukseksi syömässä kesän ensimmäisen vedyn Lappeenrannan kauppatorilla. Oli muutes todella hyvää. Yksi siiderikin tuli juotua kaverin kanssa parvekkeella. Tavaksi tälläistä ei tosiaakaan saa ottaa. Vappuun asti salaatti, kana ja ruisleipä- kuurilla. Sitten saa herkutella hyvällä omatunnolla.

Mun treenaaminen sujuu tällä hetkellä todella hyvin. Olen tehnyt päivittäin aina aamuisin sekä iltaisin 150 vatsalihasliikettä sekä selkälihasliikettä. Aluksi oli kauhean kipeä vatsa koko ajan, mutta ei onneksi enää. Kohta pääsee jo nostamaan noita määriä. Kyllä ensi kuun loppuun mennessä varmasti jotain kiinteytystä on tapahtunut. Lisäksi lenkkeilen ja juoksen joka päivä Mentorin kanssa useasti päivässä. Tänään on ensimmäinen lepopäivä koko tämän viikon aikana. Huomenna sitten taas jatkuu seuraavat neljä päivää ja niin edelleen.



Kommentit

  1. Hei Petri !
    Mua vähän surettaa kun oon lukenu näitä sun blogis kommentteja, että miten paljon vihaa sä saat, vaikka yleensäkki vaikutat vastuulliselta aikuiselta, joka on omaperäinen. Katson sua ylöspäin ja arvostan sitä, ettet välitä vihasta. Oot tosi vahva. Tykkään sun blogista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vissiin sivuutan kaikki negatiiviset kommentit niin hyvin, että en ole edes tajunnut mitään vihaa sisältämiä kommenttej :D

      Olen oma itseni, eikä mua niinkään kiinnosta mitä muut musta on mieltä. Tärkeintä on aina, että on ITSE itseensä tyytyväinen.

      Kiva kun tykkäät lukea mun blogia. Muista seurata jatkossakin <3

      Poista
    2. Olen itse seurannut aikuisten oikeasti pitkään blogiasi, lähes alkuajoista lähtien ja olet mielenkiintoinen ihminen, se on jokaisen pakko myöntää. Olet tässä oman seuraamiseni aikana kasvanut todella paljon ihmisenä. Vaikka edelleen haetkin itseäsi ja tulevaisuutesi on joka suuntaan avoinna, niin olet silti löytänyt ihan uudenlaista vakautta viimeaikoina ja osoitat todella suurta vastuuta mm. huolehtimalla koirastasi hyvin. Vaikka paljon on kritiikkiä annettu ja neuvottu koirasta, niin kuitenkin selkeästi haluat olla hyvä omistaja ja haluat, että Mentorilla on hyvin. Se on todella hienoa ja kunnioitettavaa.

      Kuitenkin, tiedän kokemuksesta että jätät paljon kriittisellä sävyllä (rakentavallakin) kirjoitettuja palautteita julkaisematta. Ne EIVÄT ole kaikki vihaa sisältäviä kommentteja, vaikka ne sinua hetkauttavatkin, vaan ne koskevat sinua itseäsi. Minä en ole koskaan vihalla kirjoittanut viestiä tänne, koskaan en ole sinua haukkunut enkä muutenkaan asiattomuuksia kirjoittanut, mutta silti on ollut muutamia viestejä joita et ole julkaissut. Koska minä olen yksittäinen ihminen, ja samanlaisia on varmasti paljon jotka ajattelevat sinusta samoin kuin minä, niin niitä viestejä on oikeasti paljon joita et uskalla julkaista, koska ne oikeasti pistävät (sinut) miettimään todellista itseäsi ja sitä mitä/kuinka annat julki tietoa itsestäsi. Etkä varmaankaan edes osaisi niihin vastata mitään. Tässäpä sinulle, Petri, pähkinä vapun jälkeisiksi ajoiksi. Olisin kovasti kiitollinen jos julkaisisit tämän ja vastaisitkin vielä jotain järkevää.

      Poista
    3. Minä en julkaise kommentteja, joissa on jotai loukkaavaa MINUN mielestäni. Minun ei myöskään tarvitse vastata kaikkii kysymyksiin joita minulle laitetaan. Se, että kirjoitan blogia ei velvoita minua tilivelvolliseksi kenellekkään. Jos en ole jotain kommenttiasi julkaissut, niin siinä kommentissa on ollut joitain loukkaavaa tai henkilökohtaisia kysymyksia.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Vety on lihapiirakka, jossa on kinkku ja kananmuna välissä. Itse syön aina lihattoman version. Siihen tulee lihapiirakka, jossa jauhelihan sijaan on soijarouhetta ja täytteenä savujuustoa ja kananmunaa.

      Lappeenrantalainen kesäinen herkku. Kannattaa maistaa jos tänne päin joskus tulet!

      Poista
  3. Vautsi. 150 vatsalihasta. Teetkö ne putkeen vai "erissä"? Mä teen salilla 40 kilon painolla yhteensä jonkun 50 vatsalihasta ja se kyllä riittää ihan hyvin. Normi vatsoja siihen vielä 30 kappaletta. Ota joku paino syliin kun teet vatsoja, saat vähän vastusta ja kasvatat lihasta paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen aina 30 putkeen, jonka jälkeen 30sec lepoa ja sitten seuraavat 30 ja niin eteenpäin siihen asti kun 150 täynnä.

      Itse en tee noita perinteisiä istumaannousuja ollenkaan. Ne on tosi yliarvostettuja sekä kipeyttää selän ja niskat. Sain kuntosalia pitkään harrastavalta ohjeet, jonka mukaan teen ja ne kyllä tuntuu vatsassa. Varsinkin aina seuraavana aamuna :D

      Poista
  4. Voi Petri kulta, vatsalihasten teko ei kiinteytä.. se treenaa vaan syvia vatsalihaksia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sovitaan sitten niin oi rakas kulta murunen maailman ainoa valopilkkuni <3

      Poista
  5. Yleensä tulosta saa lyhyillä ja rankoilla sarjoilla. Loppupeleissä toistojen älytön määrä ei auta. Suosittelen siis tehostamaan ja rankentamaan treeniä ja lisäämän aerobista treeniä jos haluat nopeasti tuloksia. T. Fitnessiä harrastava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tää mun treeni kausi kestä ku tän kuukauden ajan. Ei oo nimittäin mun juttu, mutta vatsaa pitää saada kiinteämmäksi, joten on pakko. Saa nähdä sitten tulevan kuun lopussa miten on tehonnut tää mun treeni =)

      Poista
    2. Kuukaudessa et saa mitään kunnolla näkyviä tuloksia. Et sä voi vaan tehdä yhden kuukauden vatsoja ja olettaa, että sulla no sen jälkeen sixpack ja ei tarvitse mitään enää tehdä. :D

      Poista
    3. En mä mitää sixpackiä haluakkaan. Mulle riittää, että vatsa kiinteytyy. Kesällä vatsojen teko vaihtuu uintiin. Uiminen on niin ihanaa. Saatan uida useita tunteja kerralla. Olen monesti sanonutkin, että en pidä lihaksikkaasta vartalosta itselläni.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?