Hunkseja & Kuvauksia!

Nyt on ollut taas menoa ja meininkiä. Eilen illalla lähdin joskus kahdeksan aikoihin Kristalle aloittelemaan meidän Scandinavian Hunks iltamaa. Kuunneltiin hyvää musiikkia, juotiin drinksuja sekä tietenkin laittauduttiin. Jo joskus kymmenen jälkeen hyökättiinkin jo Giggling Marlinin tanssilattialle. Aina alkuillasta siellä tanssilattialla ei oo kukaan muu kuin minä ja mun kaverit. Kaikki muut hissuttelee sohvilla ja pöydissä kun me jo bailataan rajusti. Juotiin drinkkejä, tanssittiin tanssilattialla sekä korokkeella ja tietenkin kuolattiin ihanien Hunksien perään. Pakko myöntää, että oisi tehnyt mieli olla itse lavalla kun muistelee miten ihanaa esiintyminen oli. Kesällä ehkä mut taas näkee esiintymislavalla. Itse en eilen paljon juonut, koska minulla oli tänään kuvaukset ja täytyi näyttää hyvälle.

Aamu alkoi siis ilman krapulaa ja turvotusta iloisesti pitkällä aamulenkillä Mentorin kanssa. Kovasti yritti laittaa peppua parkkiin kun ulkona satoi kaatamalla. Minä itse taas rakastan sadetta. Kaikista ihaninta on kun kesällä aurinko paistaa, lämmin ilma ja sataa. Silloin ulkona tuoksuu mielettömän ihanalle ja raikkaalle. Olin varmaan aikamoinen näky ulkona. Pitkä talvitakki ja legginsit päällä, eiliset valuneet meikit ja hiukset pystyssä. Onneksi käytiin se aamulenkki metsässä, niin kukaan ei nähnyt minua. Lenkin jälkeen alkoi itseni kuntoon laittaminen. Kävin suihkussa, tein kasvohoidon, meikkasin sekä laitoin hiukset. Sen jälkeen alkoi kaikista vaikein osuus, eli vaatteiden valinta. Juuri kun olin valmis kuvaaja pimputti ovikelloa ja kuvaukset alkoi. Mielestäni tuli todella hyviä kuvia. Millaisia kuvia tuli? Miltä näytin? Sen saatte lukea maanantaina ilmestyvästä Etelä-Saimaasta!





Kommentit

  1. Miks sä kuvasit Hunksien selkiä? Näytät hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Krista hoiti illan kuvaamisen. En minä. Kuvat on otettu sivultapäin, koska saatiin eturivin paikka sivulta. Mentiin röökille ja sitten olikin jo eestä päin eturivin paikat viety :D

      Ja kiitos paljon <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?