Huikea mid-season sale!

.com:issa on tällä hetkellä huikea ale menossa. Alesta on tuhansia tuotteita allkaen alle  10e hintaan. Koruja, meikkejä, vaatteita, kenkiä, laukkuja, asusteita... Lähes kaikkea mitä kuvitella saattaa. Itse tilasin juuri 5 INCH AND UP FOR NELLY -merkkiset kengät. Alkupeäinen hinta  84,95e alennuksessa vain 41, 95e. Ostoskoriin päätyy varmasti vielä lisääkin kesäisiä tuotteita. Käykää tekin shoppailemassa edullisesti kun vielä siihen on mahdollisuus!

Kommentit

  1. Siis tää sun postaus alkaa ".com:issa on tällä hetkellä huikea ale menossa."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näkyykö nytten? Mulla näkyi koko ajan nelly.com:issa

      Poista
  2. Mulla kyllä lukee nelly.comissa

    VastaaPoista
  3. Ja on siis näkynyt koko ajan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännää, koska mullakin on koko ajan näkynyt ja joillain ei ole.

      Poista
  4. Ei näy mullakaan sitä nelly-sanaa tuossa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä tiedä mitä tehdä. Mä näen nelly- sanan, kavereiden koneilla näkyy sekä Tanjalla näkyy. Jollain ilmeisesti ei :D

      Poista
    2. kyllä mä ainakin nään kans :)

      Poista
  5. välillä näkyi, nyt ei taas näy. outoa.. t. eka anonyymi

    VastaaPoista
  6. Se ei näy jos on esim kännykällä blogin etusivulla, jossa on postaukset listassa. Sit ku avaa tekstin niin näkyy koko osoite.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei näy edes koneella.

      Poista
    2. Mobiiliversiot ei varmaan oo sitten vielä tarpeeks kehittyneitä kaikille linkielle jne...

      Poista
  7. Ei näy koneellakaan muuta kuin ".comissa".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä tiedä mikä on sitten vikana. Mulla näkyy ihan normaalisti ja tänään kun kävin äidin koneella, niin näkyi.

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Toivepostaus: Minun koti ♥

Toivepostaus - Millaista on homoseksi?

Mitä tapahtui julkkisuralleni?